عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

تشکیل ستاد بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ستاد برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: این ستاد، با توجه به آغاز فرایند بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت ، به منظور برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به ریاست رییس دانشگاه آغاز به کار کرد.

دکتر اسماعیل زاده با بیان اینکه در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با شرکت شش هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان رتبه دوم کشور را در این حوزه در میان ۶۶ دانشگاه کسب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳۰ نفر موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند که از این تعداد ۲۸ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و ۱۵نفر حائز رتبه کشوری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در جشنواره ملی مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت علوم دو نفر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه های برتر شدند که در این زمینه مشهد از دانشگاه های پیشرو در سطح کشور به شمار می رود.

دکتر اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: این ستاد به منظور هم اندیشی و برنامه ریزی منسجم و منظم برای جشنواره بیست و چهارم بود که امسال بتوانیم موفقیت بیشتری رانسبت به سال های گذشته داشتیم.

{jcomments on}