عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست که دوازدهم دیماه با حضور مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه ، همدان ، ایلام ، کردستان و دانشکده اسد آباد برگزار شد ، از مهترین چالش های مشترک دانشگاه های منطقه در این حوزه یاد کرد.

وی برگزاری نشست های هم اندیشی مدیران کلان منطقه را ارزشمند و سودمند دانست و افزود : برگزاری این جلسات با توجه به فراهم سازی بستر و زمینه انتقال اطلاعات و تجربیات ارزنده و اجرای برنامه های مشترک در جهت بهبود امور رفاهی دانشجویان بسیار مهم و اثر گذار است.

دکتر غلامی خاطر نشان کرد : معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های منطقه دارای چالش های مشترکی هستند و در این نشست ها با هم‌ افزایی و همگرایی مضاعف دانشگاه های کلان منطقه می توان در جهت اصلاح‌ و مدیریت این چالش ها اقدام کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اصلاح وضعیت خوابگاه های دانشگاه جهت رفاه حال و افزایش رضایتمندی دانشجویان یادآور شد : در دو سال اخیر قریب به ۵ میلیارد تومان به بهسازی ، تجهیز و ارتقای کیفیت فضای خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص داده شده است.

در ادامه این نشست مدیران و روسای امور دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه غرب در کارگروه هایی تخصصی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون چالش های حوزه رفاهی ، بررسی آیین نامه های تغذیه ، اسکان و کار دانشجویی پرداختند.

گفتنی است بازدید از مجتمع های رفاهی و خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود.