عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

بازدید دکتر کبیری از حوزه مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر پیام کبیری رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی و جمعی از مسئولین و معاونین دانشگاه از ساختمان کتابخانه مرکزی و مرکز خدمات اطلاع رسانی دانشگاه بازدید نمودند.

در ادامه این بازدید، گزارش عملکرد حوزه مدیریت اطلاع رسانی در سالن کنفرانس مرکز خدمات اطلاع رسانی دانشگاه ارائه شد.
در این جلسه که تعدادی از اعضای هیات علمی و جمعی از مدیران و معاونین دانشگاه حضور داشتند، پس از خیرمقدم دکتر طوبی کاظمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، گزارشی از فعالیتهای کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه و واحد علم سنجی توسط دکتر حسین بیدختی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و دکتر حمیده احتشام رئیس واحد علم سنجی ارائه شد.
دکتر کبیری نیز پس از تشریح وضعیت تولیدات علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، کسب رتبه نخست کتابخانه های دانشگاه های تیپ دو کشور را تبریک گفته و از زحمات ریاست و معاونین دانشگاه و همکاران کتابخانه های دانشگاه که در ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات کتابخانه های دانشگاه و تجهیز مرکز خدمات اطلاع رسانی دانشگاه مشارکت و همکاری داشته اند، تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این جلسه، با تقدیم لوح سپاس و تندیس به کتابداران و کارکنان کتابخانه مرکزی دانشگاه از زحمات آنان در ارتقای خدمات کتابخانه های دانشگاه تقدیر به عمل آمد.