بازدید سر زده رئیس دانشگاه از سلف دانشجویی دانشگاه - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای بهبود وضعیت کمیت و کیفیت غذا و سرویس دهی غذایی به دانشجویان، دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه که همزمان سرپرستی معاونت فرهنگی دانشجویی را بر عهده دارد به همراه دکتر غلامرضا آهنی سرپرست دفتر ریاست
و دکتر عباس جوادی سرپرست مدیریت امور دانشجویی با حضور در سلف دانشگاه از بخش های مختلف آن از جمله آشپزخانه، تالارغذاخوری دانشجویان، انبار مواد غذایی و... بازدید کرد
دکتر دهقانی با تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران سلف دانشگاه، از نزدیک وضعیت کمیت و کیفیت غذا، برنامه غذایی و سایر مسائل مرتبط را مورد بررسی قرار داد و صرف نهار رئیس دانشگاه با دانشجویان پایان بخش این بازدید یک ساعته بود.