عمومی | انجمن مهندسی مالی ایران

قابل توجه مدیران محترم سازمانها، موسسات، شرکتها و نهاد های مالی و متقاضیان حقیقی دوره های راهبردی، تخصصی و حرفه ایی

قابل توجه

مدیران محترم سازمانها، موسسات، شرکتها و نهاد های مالی و متقاضیان حقیقی

( دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه ها و دوره های MBA )

با سلام و احترام

تحولات در کسب و کار و رقابت جهت توسعه و پیشرفت، موجب گردید که مهارت افزایی حرفه ایی، بعنوان یک ضررورت جهت فعالیت بنگاه های اقتصادی تلقی شده و بدون شک، یکی از مهم ترین مولفه های موثر بر این فرآیند، آموزش های حرفه ایی بوده که در این خصوص دوره های آموزش حرفه ایی و تخصصی، تحت عنوان دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA ( Doctor of Business Administration ) در سطح اجرایی و عالی، از تحولات بنیادین در آموزش  فعالان کسب و کار میباشد که با هدف خاص مورد توجه ویژه موسسات آموزشی و انجمن های علمی قرار گرفته است.

بر این اساس به حول قوه الهی و با اهتمام جدی، انجمن مهندسی مالی ایران به عنوان منحصر بفرد ترین انجمن علمی مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به شماره مجوز ۱۴۴/۳ و ثبت به شماره ۲۹۵۸۷ با عنوان موسسه علمی در اداره ثبت شرکت ها  و همچنین دارای موافقت اصولی برگزاری دوره های حرفه ایی از سازمان بورس اوراق بهادار به شماره ۲۱۰/۳۰۵۱ ، اکنون ، در راستای اهداف و ماموریت های اساسنامه ایی خود موفق به اخذ مجوز برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ایی کوتاه و بلند مدت در حوزه کسب و کار بازار مالی از کمیسیون انجمن های علمی کشور ( وزارت علوم، تحقیقات و فناوری )، به شماره ۶۵۹۸۱، گردیده است.

در این راستا و همچنین همکاری بیشتر با سایر نهاد های علمی کشور، جهت رشد و تعالی دانش مهندسی مالی مخاطبان و اعضاء انجمن، از سال  ۱۳۹۴ و بعد، دوره های جدید مدیریت عالی کسب و کار  انجمن با گرایش های مختلف ( DBA با همکاری، مشارکت و نظارت دانشگاه معتبر خوارزمی و  بهره مندی از اساتید مجرب دانشگاهی و حرفه ایی ، برگزار می گردد.

لذا بدینوسیله با توجه به محدودیت پذیرش،  به اطلاع علاقه مندان حرفه ا یی می رساند که از هم اکنون میتوانند با مراجعه به سایت انجمن به آدرس سایتهای www.ifea.associations.iau.ir ، www.ifea-fr.com و از طریق لینک ثبت نام دوره ای DBA ،  نسبت به اطلاع از ضوابط و نحوه حضور در دوره اقدام و ثبت نام نمایند.  امید است این تلاش ارزشمند انجمن و دانشگاه خوارزمی در ارتقاء دانش حرفه ایی مخاطبان و فعالان بازار و کسب و کار مالی که مبتنی بر تدبیر است، موجبات شکوفایی و امید به توسعه حرفه ایی بازار مالی را فراهم کند  و شرایط و امکان کارآفرینی دانشپذیران را در جهت پیشرفت کشور که با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید مقارن گردید را به همراه داشته باشد و درتحقق  اهداف و ضوابط مقرر در اسناد بالادستی کشور نقش آفرینی نماید. انشاء اله

انجمن طبق روال سالهای گذشته و با توجه به محدودیت در دو مرحله مهر ماه  و بهمن ماه هر سال تعداد محدودی دانشپذیر      می پذیرد.

انجمن مهندسی مالی ایران

سامانه ثبت نام آزمون دانشپذیری دوره های تخصصی و حرفه ایی مدیریت کسب و کار

DBA ) مهندسی مالی )

دانشپذیران گرامی

ضمن خوش آمدگویی، و آرزوی توفیق داوطلبان، خواهشمند است قبل از ثبت نام در این آزمون از شرایط و ضوابط مربوطه آگاه شده و اقدام نمائید.

انجمن مهندس مالی ایران

نکات مهم ثبت نام

۱ داوطلبان، بایستی شرایط انتخاب دوره و شرکت در آن را مطابق ضوابط، شرایط، و چارچوب دوره قابل دسترسی در لینک " ضوابط دوره " مندرج در سایت را بطورکامل مطالعه و درصورت واجد شرایط بودن ثبت نام نمایند.

۲- شرایط ورود به دوره

شرایط اولیه پذیرش DBA

۱ - دارا بودن مدرک MBA یا کارشناسی ارشد مرتبط

۲- دارابودن سه سال سابقه کاراجرایی مفید و مرتبط

۳ - قبولی در آزمون ومصاحبه

۴ - آمادگی حضور منظم در کلاس وتوانایی مشارکت در مباحث

۳ هر داوطلب می توا ند حداکثر، سه گرایش را به ترتیب اولویت انتخاب نماید.

۴ هزینه ثبت نام در آزمون،  برای دوره تخصصی DBA به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال است که از طریق سیستم الکترونیکی مندرج در سایت انجمن و قابل دسترس در لینک " پرداخت الکترونیکی " و یا مستقیما " بحساب فراگیر انجمن، به شماره ۱۰۴۰۴۲۴۶۵ ( بانک تجارت – شعبه شهرک قدس - کد ۱۰۴۰  ) و یا شماره کارت انجمن یه شماره ۶۲۷۳۵۳۹۹۹۱۶۶۶۱۲۹  بنام انجمن مهندسی مالی ایران، قابل پرداخت است.


۶ شهریه برای دوره دانشپذیری DBA برای هر دوره تخصصی یعنی هر ترم به میزان ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال و جمعاً برای ۴ ترم  به مبلغ ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و مبلغ ۵۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت پروژه پایان دوره به عنوان پایان نامه دانشپذیری مدیریت عالی کسب و کار ( مجموعا" ۱۴ درس  تخصصی حوزه مهندسی مالی،  بهمراه پروژه پایان دوره ) و برای کل دوره با احتساب پروژه،  جمعا" بمبلغ ۲۳۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین شده است.

یادآور می گردد، در طول دوره، چنانچه داوطلبی تمایل به حضور در دوره های فشرده ( تکمیلی ) خارج از کشور داشته باشد.  هزینه های آن براساس هزینه های  روز برگزاری دوره (ارزی وریالی) محاسبه و جداگانه  اخذ خواهد شد..


۸ پذیرش نهایی بر اساس آزمون و مصاحبه  و متناسب با الویت های انتخاب داوطلب و توانایی حرفه ایی و تجربه متقاضیان خواهد بود و همچنین تعداد دانشپذیران براساس میزان تقاضا به تعداد محدود ، در هر سال DBA حداکثر ۳۰ نفر تعیین شده است. (افزایش ظرفیت با رعایت کیفیت و با نظر شورای علمی انجمن خواهد بود)

-   تاریخ و محل آزمون یا  مصاحبه حضوری، متعاقبا اعلام می گردد اما بدیهی است که این تاریخ  قبل از مهر ماه و محل آن تهران خواهد بود.

۱۰ در صورتیکه، داوطلبانی قبلاٌ در این گونه دوره ها دارای مدرک باشند، ارزیابی و معادل سازی دروس گذرانده شده به عهده شورای علمی و آموزشی دوره های تخصصی کوتاه مدت انجمن خواهد بود.

۱۱ شروع دوره ها از ۱۵ مهر ماه  و روزهای برگزاری ترجیحاً بعد از ظهر ۴ شنبه یا صبح و یا عصر پنج شنبه وحسب مورد جمعه ها خواهد بود که برنامه آموزشی در زمان ثبت نام به دانشپذیران ارائه     می گردد. " بدیهی است یکی از روزها به انتخاب داوطلبان خواهد بود. "

۱۲ در چارچوب و به استناد، مجوز اعطایی وزارت علوم  تحقیقات و فناوری و کمیسیون انجمن های علمی کشور و انجمن،  به دانشپذیران پس از اتمام دوره، گواهینامه تخصصی و حرفه ایی پایان دوره به همراه کارنامه آموزشی ممهور به مهر انجمن و هولوگرام به عنوان مدرک DBA (حرفه ایی) ، اعطا   می گردد.

۱۳ یادآور می گردد که انجمن ، حسب مذاکرات و توافقات بعمل آمده با دانشگاهها و موسسات و مراکز آموزشی معتبر ایران و سایر کشور، درصدد اخذ موافقت آنها و تنظیم موافقتنامه همکاری است.

در این خصوص با توجه به انعغاد تفاهم نامه همکاری آموزشی در سال ۱۳۹۵ با دانشگاه خوارزمی، منبعد دانشپذیران پس از اتمام دوره، علاوه بر گواهینامه پایان دوره مدیریت عالی کسب و کار  انجمن ( DBA )، گواهینامه ارزشمند دیگری از طریق دانشگاه خوارزمی ( بصورت مشترک با انجمن ) دریافت می نمایند.

ضمنا"، انجمن برنامه ریزی خاصی جهت دوره های تکمیلی DBA در دانشگاه های خارجی نیز داشته که پس از پایان ترم دوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی خواهد شد.

در اینصورت اولاً ، بعضی از دروس دوره ها در خارج ازکشور برگزار می گردد یا اینکه از اساتید دانشگاههای طرف قرارداد دعوت می شود بصورت مجازی یا حضوری در داخل کشور، دروس را اجرا نمایند. ثانیاً هزینه های این دوره ها بصورت ارزی دریافت می گردد که متعاقباً اعلام می گردد. ثالثاً حضور در این دوره ها، انتخابی است و با تمایل متقاضیان خواهد بود. رابعاٌ گواهینامه اعطایی به زبان فارسی و انگلیسی و با امضاء انجمن و دانشگاه یا موسسه آموزشی طرف قرارداد خواهد بود.

* از دانشپذیران تقاضا میگردد، پس از مطالعه موارد فوق الذکر نسبت  به دانلود فرم ثبت نام  ( ارائه شده در ذیل )،  اقدام  و  پس از  تکمیل آن،  به  آدرس  الکترونیکی info@ifea-fr.com ، f.conference۹۲@gmail.com و  یا  به  شماره ۴۴۰۵۰۶۵۹ فکس نمایند.

ضمنا"، در صورت عدم دسترسی به سایت، دانشپذیران میتوانند با   حضور در دفتر انجمن، نسبت به ثبت نام در دوره ها اقدام نمایند.

شماره تلفن تماس مستقیم ثبت نام  ۴۴۰۳۹۴۵۶ میباشد.

فرم ثبت نام :

منشور دوره های عالی کسب و کار:
لینک پرداخت اینترنت :

بانک تجارت - شعبه شهرک قدس - حساب جاری ۱۰۴۰۴۲۴۶۵ ، بنام انجمن مهندسی مالی ایران