عمومی | دانشگاه سمنان

قدر دانی از دانشگاه سمنان در نخستین مجمع سلامت شهرستان سمنان

در نخستین مجمع سلامت شهرستان سمنان که با حضور فرماندار ، نماینده مردم شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس و دیگر مسئولان بهداشتی استان و با شعار سلامت، مسئولیتی همگانی است برگزار شد  از فعالیت ها و همکاری های دانشگاه سمنان برای ارتقای شاخص های سلامت با اهدای تندیس قدر دانی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ مسئول مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه، با اعلام این خبر گفت :  ارتقای شاخص های سلامت اجتماعی در هر جامعه ای از مشکلات جسمی، روانی و اجتماعی می کاهد و احساس رضایت از زندگی را در جامعه افزایش می دهد.
دکتر زهرا جاوید افزود : به همین منظور مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان هم با اجرای برنامه های مختلف برای ارتقای سلامت دانشجویان ، کارکنان و اعضای هیات علمی گام برداشته است .
وی اظهار داشت : از ابتدای امسال برنامه های متعددی در این راستا اجرا شده است که از جمله آنها می توان به استقرار اتوبوس سلامت در سطح دانشگاه و انجام تست های مربوط به ایدز و ارائه مشاوره در این زمینه به داوطلبان ، برگزاری کلاسهای آموزشی درباره بیماریهای مختلف ، افزایش دانسته های مخاطبان از انواع سرطان ها و بارگذاری کلیپ های آموزشی درباره بیماریهای شایع در فصول مختلف در کانالهای مجازی ، سایت دانشگاه و نیز اتوماسیون اداری برای کارکنان و دانشجویان اشاره کرد .
مجمع سلامت به‌ منظور جلب مشارکت حداکثری ذیربطان و ذینفعان حقوقی و حقیقی از بخش‌های دولتی و غیر‌دولتی برای توسعه سلامت همه‌جانبه برگزار می شود .



نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.