عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

کسب رتبه های برتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیست و چهارمین جشنواره رازی

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کسب سه عنوان برتر توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی خبر داد.

دکتر محسن تفقدی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برگزیده در گروه محققین جوان، رتبه دوم در گروه محققین علوم پایه پزشکی و رتبه سوم  در گروه محققین  ابداعات ، اختراعات و نوآوری شد.

وی گفت : در این دوره از جشنواره دکتر سید مهدی حسینیان مهر  به عنوان برگزیده گروه محققین جوان در کمیته علوم پایه پزشکی ، دکتر محمد رمضانی برگزیده رتبه دوم گروه محققین در کمیته علوم پایه پزشکی  و دکتر محمود رضا جعفری به عنوان برگزیده رتبه سوم گروه محققین در کمیته ابدعات ، اختراعات و فناوری انتخاب شدند .

دکتر تفقدی خاطر نشان کرد: همچنین در این دوره از جشنواره، دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه سوم در حوزه فناوری و سلامت شد.

جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، همه ساله به منظور تجلیل از محققین برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور و محققان منطقه خاورمیانه و کشورهای دیگر جهت معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی با تاکید بر جنبه‌های نو‌آوری برگزار  می شود.

{jcomments on}