عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

گرامی داشت هفته پژوهش

رییس دانشگاه آزاد فلاورجان

رییس دانشگاه آزاد فلاورجان:

مسیر علمی کشور در حوزه علم و فناوری به سوی کاربردی شدن و در جهت رفع نیاز‌های جامعه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: جامعه علمی پژوهشی ما این پیام را به خوبی درک کرده‌اند که مسیر علمی کشور در حوزه علم و فناوری به سوی کاربردی شدن و در جهت رفع نیاز‌های جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان دکتر شهلا روزبهانی روزگذشته به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش اظهار کرد: هفته پژوهش بهانه‌ای برای قدردانی و پاس‌داشت زحمات پژوهشگران و استادان‌ محقق در تمام کشور است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان اینکه اهداف علمی و فناوری کشور در حال بلوغ و تکامل است افزود: جامعه علمی پژوهشی ما این پیام را به خوبی درک کرده‌اند و مسیر علمی کشور در حوزه علم و فناوری به سوی کاربردی شدن و در جهت رفع نیاز‌های جامعه است.

وی گفت: هدف گذاری جامعه پژوهشی در این دهه این است که نتایج تحقیقات دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی باید با رویکرد رفع چالشهای منطقه‌ای و ملی باشد.

شهلا روزبهانی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد اعم از مشکلات اقتصادی، زیست محیطی و موارد دیگر، این ظرفیت را ایجاد می‌کند که دانشگاه آزاد اسلامی با پشتوانه استادان مجرب و تعداد قابل توجه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی پتانسیل تبدیل شدن به یک سازمان حل مسئله را به‌وجود بیاورد.

در ادامه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان نیز ضمن قدردانی از حضور استادان و دانشجویان در این مراسم بیان کرد: یکی از اهداف اصلی و اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره زمانی تبدیل ساختار دانشگاه از فرم آموزش محور به فرم پژوهش محور است.

دکتر زهرا رضایتمند با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان به عنوان مجموعه مهم علمی در حوزه علوم زیستی گام‌های مهمی در خصوص برطرف کردن چالش‌های ملی در حوزه علوم زیستی برداشته است خاطر نشان کرد: در تمام حوزه‌های علمی همواره نیازمند انجام تحقیق و پژوهش هستیم.

به گزارش آنا در پایان این مراسم که با ارایه مقالات به صورت پوستر و سخرانی انجام شد از پژوهشگر برتر واحد دکتر منیره دودی قدردانی شد.