عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ارتقای شاخص‌های سلامت مهم‌ترین هدف اجرای برنامه تحول نظام سلامت در مناطق کم برخوردار

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در بازدید از پروژه‌های مناطق بخش ارم، اظهار کرد: از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت بیش‌ترین توجه ما به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور بوده است و با مستقر کردن تجهیزات پزشکی و درمانی و همچنین تامین نیروی انسانی، سعی در ارتقای شاخص‌های بهداشتی داشته‌ایم.
وی افزود: با مستقر شدن بیمارستان خیریه نورآوران سلامت، خدمات درمانی خوبی به مردم مناطق بخش ارم و بوشکان ارائه می‌شود و همکاری مسئولین بخش ارم باعث می‌شود تا خدمات‌دهی به صورت مطلوب به مردم این مناطق ارائه شود.
دکتر خواجه ئیان همچنین تصریح کرد: همکاری بخشدار و مسئولین بخش ارم با دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی تاثیرگذار است و باعث ماندگاری پزشکان خانواده در این مناطق خواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مراکز و خانه‌های بهداشت بخش ارم و بوشکان از لحاظ داشتن نیروی بهداشتی در وضعیت مناسبی هستند و از سال گذشته تاکنون ۶ بهورز جدید در این مناطق، مشغول به کارشده‌اند.
انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰