عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: فرایند تکمیلی و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم در حال انجام است

دکتر حسین دارابی در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت جدید شهر تنگ ارم، گفت: به زودی بیمارستان خیریه نورآوران سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت جدید تنگ ارم جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران چشمی و دندان‌پزشکی بخش ارم و بوشکان مستقر خواهد شد و با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، تمامی امکانات زیست‌محیطی و رفاهی جهت استقرار تیم‌های پزشکی بیمارستان خیریه نورآوران سلامت مهیا شده است.
وی افزود: در نشستی که با بخشدار و مسئولین بخش ارم داشته‌ایم، تامین امنیت و همچنین تامین نیروهای خدماتی جهت نظافت بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت تا پایان حضور آن‌ها در شهر تنگ ارم بر عهده بخشداری می‌باشد و جهت دسترسی بهتر و رفت‌وآمد وسایل نقلیه، تمامی مسیرهای ارتباطی به مرکز خدمات جامع سلامت جدید تنگ ارم نیز بهسازی خواهد شد.
دکتر دارابی بابیان اینکه، فرایند تکمیلی و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم هرچه زودتر باید به اتمام برسد بر استاندارد و باکیفیت بودن عملیات عمرانی در این پروژه تاکید کرد.
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: تجهیزات پزشکی مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم قبل از افتتاح از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تامین و در مرکز مستقر خواهد شد.
قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونان بهداشتی، درمانی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رییس و معاونین شبکه بهداشت و درمان دشتستان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر تنگ ارم از سرپرست و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم در راستای ارائه خدمات درمانی به‌موقع به بیماران و نجات جان مصدومین با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
انتهای پیام/ س.غ/۳۰۳۰