عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا

مراسم گرامیداشت روز حسابدار در واحد بین المللی جلفا برگزار شد


مراسم گرامیداشت روز حسابداری با حضور دانش آموزان رشته حسابداری مدارس شهر جلفا و هادیشهر و جمعی از دانشجویان این رشته در واحد بین المللی جلفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جلفا مراسم گرامیداشت روز حسابداری با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پسر و دختر شهر جلفا و هادیشهر با هدف گرامیداشت روز حسابدارو تبیین شاخصه های مربوط به رشته حسابداری برای قشر دانش آموز در واحد بین المللی جلفا برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از دانشجویان رشته حسابداری واحد بین المللی جلفا نیز حضور داشتند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با تبریک روز حسابدار بر دانش آموزان و دانشجوبان رشته حسابداری، بر ارتباط مستمر آموزش و پرورش و دانشگاه  تاکید کرد.

احمد صادقیان گفت: با توجه به نیاز کشور به رشته های مهارت محور سیاست اینجانب تاکید برتامین شرایط لازم برای سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی می باشد.

وی با اشاره به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: این دانش آموزان از قشر نخبه و موفق جامعه علمی شهرستان می باشند که امیدوارم با همیاری و همکاری همدیگر بتوانند بعنوان بازوی علمی توانمند برای موفقیت کشورباشند.

دکتر محمد صدقیان معاون علمی واحد بین المللی جلفا نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان رشته حسابداری دراین دانشگاه بر تعامل بیشتر با آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی از تعامل مثبت با اداره اموزش و پرورش تشکر کرده و خواستار ارتباط علمی و آموزشی بیشتر این دو نهاد علمی با همدیگرشد

در بخش دیگر این مراسم استادن گروه حسابداری واحد بین المللی جلفا دکتر میر جواد سید نژاد، دکتر بهروز سیرنگ و دکتر روح اله عبدیل زاده در خصوص رشته حسابداری و اهمیت حسابدار و ویژگیهای یک حسابدار خوب سخنرانی کردند.

قرائت مقاله توسط دانش آموزان دختر نیز بخش دیگر این مراسم بود.

در پایان از۱۵ نفر ازدانشجویان و دانش آموزان ممتاز رشته حسابداری با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.