عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهید مرشد باقری به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو جمعی از اساتید، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به همراه فرماندهی محترم سپاه شهرستان بیله سوار و جمعی از نزدیک با خوانواده شهید مرشد باقری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس دیدار کردند .
در این دیدار فرماندهی محترم سپاه شهرستان بیله سوار مغان از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و بخصوص دیدار با خوانده های معظم شاهد و ایثارگران در روزهای مهم سال را یکی از عملکردهای فرهنگی ممتاز یاد کرد همواره سرلوحه کارهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به نمایندگی از دانشگاهیان از خانواده شهید مرشد باقری به دلیل صبر و اسقامت و اهدای ارزشمندترین ثمره خانواده در راه انقلاب اسلامی تمجید کرد و برای خانواده شهید صبر مسالت کرد.
دکتر حسین منفرد با یادآوری ۱۶ آذر و شهادت ۳ تن از دانشجویان در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران را در زمان سلطه طاغوتیان را یکی از روزهای درخشان ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی دانست که در تمام اعصار در اذهان جلوه خواهد کرد.
دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان درخت تناور انقلاب اسلامی را مرهون جوانان ولایی دانست که همواره با خون پاکشان آنرا آبیاری می کنند و لاله سرخ وطن را عطرآگین کرده و دشمنان انقلاب را مایوس و ناامید کرده است .