عمومی | دانشگاه حضرت معصومه (س)

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در جمع دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد:

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) که به منظور بررسی بدون واسطه ی مشکلات دانشجویان در برخی از اتاق های دانشجویان خوابگاه حاضر شده بود گفت: مجموعه مدیریتی دانشگاه با وجود کاستی ها در منابع مالی سعی در برطرف نمودن مشکلات و تامین نیازهای امکانات مورد دانشجویان دارد و در این میان دانشجویان عزیز هم باید شرایط دانشگاه را درک کنند.

وی ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی را مهم قلمداد نمود و اظهار داشت: به امید خداوند با بهره برداری از دو پروژه سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی دانشگاه تا پایان دی ماه، شاهد فعالیت های فوق برنامه ی خوبی در حوزه ورزشی خواهیم بود.

دکتر ابراهیم عبدی پور فرد که در جمع دانشجویان سخن می گفت به آمادگی برخی از دانشجویان برای ارائه خدمات به دیگر دانشجویان اشاره نمود و ادامه داد: در صورت تمایل این عزیزان می توانیم فضاهای مناسبی نظیر غرفه غذای خانگی، کافی شاپ، فروشگاه های دانشجویی و . را برای ارائه خدمات ارزانتر به متقاضیان ارائه دهیم و بدین وسیله هم منبع درآمد برای آن ها و هم کاهش هزینه برای دانشجویان دیگر را به ارمغان بیاوریم.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) در پاسخ به درخواست دانشجویان در مورد افزایش کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه گفت: اقداماتی همچون جذب اعضای هیات علمی مجرب، غنی سازی کتابخانه دانشگاه با تهیه کتب و مجلات به روز، عضویت در پایگاه های اطلاعاتی معتبر، برای نیل به این هدف در حال اجراست.

دکتر عبدی پور در پایان از اهمیت استمرار فعالیت های فرهنگی با مشارکت دانشجویان سخن به میان آورد و از دانشجویان خواست با حضور فعالانه در این برنامه ها و ارائه پیشنهادات خود به برگزاری هرچه پر شور تر این برنامه ها کمک کنند.