عمومی | موسسه تحقیقات آب

تقدیر از موسسه تحقیقات در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

تقدیر از موسسه تحقیقات در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو


موسسه تحقیقات آب به عنوان یکی از مجموعه‌های پژوهشی برتر وزارت نیرو انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو و معاونت‌های آب و آبفا، تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی در روز یکشنبه ۲۵ آذرماه جاری و در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

در جشنواره پژوهشی و فناوری وزارت نیرو از مجموع ۱۷ پروژه پژوهشی برتر معرفی‌شده؛ ۵ پروژه به عنوان برترین پروژه‌های پژوهشی وزارت نیرو در سال ۱۳۹۷ معرفی و توسط وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

موسسه تحقیقات آب با ارائه دو پروژه برتر پژوهشی در این جشنواره شرکت داشت که پروژه پژوهشی "فاز اول توسعه سامانه ملی بر خط پیش‌بینی وقایع سیلاب مبتنی بر مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی و هیدرولوژی" به عنوان یکی از ۵ پروژه برتر پژوهشی وزارت نیرو در سال ۱۳۹۷ مورد تقدیر قرار گرفت.

دومین پروژه برتر پژوهشی موسسه تحقیقات آب در این جشنواره؛ پروژه "شناسایی و ساخت پیروپاترون حاوی مواد موثر مورداستفاده در پروژه‌های بارورسازی ابرهای سرد" بود که مستندات آن در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ارائه و مورد بازدید وزیرنیرو و معاونت آب و آبفا قرار گرفت.

گفتنی است غرفه موسسه تحقیقات آب در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که ۷ مجموعه بزرگ از شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو در آن حضور داشتند، مورد بازدید دکتر اردکانیان وزیر نیرو، دکتر سروش معاون آب و آبفا و مهندس جانباز مدیرعامل آبفای کشور و گروه بسیار زیادی از پژوهشگران و محققان صنعت آب کشور قرار گرفت.