عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

از مقام آوران کشوری و دانشگاهی نهمین جشنواره سیمرغ و المپیاد ورزشی دانشجویان پسر تجلیل شد

جشن بزرگ سیمرغ همراه با آئین تجلیل و تقدیر از مقام آوران کشوری و دانشگاهی نهمین جشنواره سیمرغ و المپیاد ورزشی دانشجویان پسر یک‌شنبه دوم دی‌ماه جاری در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این جشن با حضور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان و استقبال پرشور دانشجویان در راستای تجلیل و تقدیر از مقام آوران کشوری و دانشگاهی نهمین جشنواره سیمرغ و المپیاد ورزشی دانشجویان پسر برگزار شد .

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این مراسم، ضمن خیر مقدم به میهمانان هدف از برگزاری جشنواره سیمرغ را تعالی فرهنگ و ایجاد نشاط و شادابی در دانشجویان و اساتید بیان نمود.

دکتر حمیدرضا گیلاسی، فرهنگ را مجموعه پیچیده از آداب، رسوم‌ و اعتقادات معرفی کرد و بر حفظ فرهنگ بومی ایرانی تاکید کرد.

وی افزود:‌ وزارت بهداشت و درمان در راستای تعالی فرهنگ، جشنواره سیمرغ را برنامه ریزی نموده که در زمینه‌های مختلفی مثل موسیقی، شعر، نمایش و.... برای دانشجویان، کارکنان و اساتید برگزار می‌شود و تمامی دانشجویان و اساتید می‌توانند با اختصاص دادن بخشی از فعالیت‌های خود به کارهای هنری ضمن افزایش روحیه شادابی و نشاط، موفقیت بیشتری در فعالیت هایشان کسب کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان و کارکنان حوزه فرهنگی دانشگاه در کسب رتبه نهم جشنواره سیمرغ در کشور برحضور پرشور در دهمین جشنواره سیمرغ جهت ارتقاء رتبه دانشگاه تاکید نمود.

این گزارش حاکیست: هم چنین در دو قسمت با حضور داوران مرحله دانشگاهی از برگزیدگان دانشگاهی و کشوری در نهمین جشنواره سیمرغ و هم چنین مربیان و مقام آوران سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر تقدیر به‌عمل آمد.

لازم به ذکر است: اجرای موسیقی، اجرای زیبای یکی از دانشجویان دانشگاه، حضور سفیران جشنواره و پخش کلیپ و تیزرهایی از تبلیغات جشنواره نهم و دهم از برنامه‌های جذاب این مراسم بود.

گفتنی است برگزاری مسابقات برای شرکت کنندگان و گرفتن عکس یادگاری دانشجویان از دیگر برنامه های این کانون بود.

در حاشیه این برنامه بازارچه خیریه کانون نیکوکاری دانشجویی آوای مهر نیز به همت اعضای این کانون برگزار و درآمد حاصل از فروش این بازارچه صرف کارهای خیریه خواهد شد.