عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان، بیمارستان شهید هاشمی نژاد اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیمارستان شهید هاشمی نژاد اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر بدیعی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: این پروژه با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع و در قالب ۴۰۰ تخت بستری با پیگیری مجدانه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در حال ساخت است و تمامی بخش های مورد نیاز منطقه در آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش آمار مرگ و میر سوانح ترافیکی و صدمات ناشی از آن اقدامات گسترده ای در دانشگاه صورت گرفته است تصریح کرد: بر این اساس به منظور ارائه خدمات مناسب به بیماران سوانح و حوادث ترافیکی ۴ سایت تروما در بخش های مختلف مشهد در نظر گرفته شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد که اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد، بیمارستان سوانح طالقانی، بیمارستان شهید کامیاب  و بیمارستان امداد و نجات جنوب از جمله مراکزی است که برای امداد رسانی به مصدومان سوانح رانندگی و حوادث در چهار بخش مشهد در نظر گرفته شده است.

دکتر بدیعی با اشاره به اینکه بیمارستان امداد جنوب مشهد از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس است اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات لازم به زودی کار اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های این معاونت در افق ۱۴۰۴ در راستای گسترش خدمات کیفی و کمی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برنامه ریزی شده است و بر اساس آن عمل می شود.

{jcomments on}