عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بانک رفاه کارگران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  و بانک رفاه کارگران تفاهم نامه همکاری امضا کردند
دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و بانک رفاه کارگران با هدف توسعه سیاست های استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های موجود در جذب و توسعه توانمندی ها و سرمایه گذاری های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این تفاهم نامه که به امضای دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و بهمن آرمان مدیر شعب خراسان رضوی بانک رفاه کارگران رسید، همکاری های فی مابین از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی از سوی بانک به کارکنان دانشگاه و سپرده گذاری کارکنان و شرکت های زیر مجموعه دانشگاه نزد بانک متعهد می سازد.
براساس این تفاهم نامه بانک متعهد می شود، با اطلاع رسانی به کلیه شعب خود در سراسر استان نسبت به ارائه خدمات مطلوب با شرایط مناسب به دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات جاری اقدام نماید، بنا به درخواست دانشگاه بانک نسبت به اخذ مدارک لازم جهت افتتاح حساب برای دانشگاه و یا افتتاح حساب گروهی کارکنان و اعضا هیات علمی و خانواده ایشان وفق ضوابط و مقررات جاری در محل دانشگاه اقدام و ... نماید .
تعهدات دانشگاه به بانک نیز شامل  امکان افتتاح حساب های پس انداز مسکن برای کلیه کارکنان و خانواده آنان جهت دریافت تسهیلات خرید، ساخت و یا تعمیر مسکن و یا انصراف از اخذ سود کوتاه مدت از بانک را در صورت موافقت ایشان فراهم آورد، دانشگاه مساعدت و همکاری لازم جهت اختصاص محل های مناسب و امکانات لازم به عنوان ATM و وب کیوسک به تشخیص بانک را برای ارائه خدمات بانکی مطلوب و ... را  فراهم آورد  .
این تفاهم نامه در هفت ماده ودر دو نسخه با اعتبار یکسال تنظیم شده است که در صورت تمایل و توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود و در صورت عدم اعلام کتبی طرفین خود به خود تمدید می شود.