عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضاء

هم اندیشی مهر ۹۷

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا :

حملات تروریستی خدشه‌ای بر مسیر مردم ایران وارد نمی‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیضا تاکید کرد: حملات تروریستی مانند حادثه اهواز علیه ملت ایران، خدشه‌ای بر مسیر مردم وارد نمی‌کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، علیرضا ملایی در مراسم هم‌اندیشی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیضا اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا که حق بزرگی بر ملت دارند، همواره باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا امنیت امروز جامعه ما مرهون جان‌فشانی‌ و رشادت‌های این مردان بزرگ است .

وی نقش استادان در نهادینه‌کردن فرهنگ شهادت و ایثار را بسیار بااهمیت دانست و اضافه کرد: دانشگاهیان اقدام کور تروریستی اهواز که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنانمان شد را به‌شدت محکوم می‌کنند و مطمئن هستیم، این حملات تروریستی خدشه‌ای به اراده بزرگ ملت ایران وارد نخواهد کرد .

وی ادامه داد: راه‌اندازی، تجهیز و آغاز کار مجتمع آموزشی سما از اولویت‌های کاری سال‌ جاری واحد بیضا بود که این مورد مهم با برنامه‌ریزی زیاد انجام شد .

امیر وکیلی معاون دانشگاه آزاد اسلامی بیضا نیز با اعلام گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات حوزه آموزش و پژوهش گفت : انتظار از اعضای هیات علمی این است که با تلاش بیشتر درباره طرح‌های دانش‌بنیان و چاپ مقاله در مجله‌های معتبر داخلی و خارجی گام بردارند