عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی


المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی

برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی




اولین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی با حضور ۲۴ دانشگاه در ۲۴ رشته از تاریخ  ۱۷ تا  ۲۶ آذر  ماه ۱۳۹۷ به مدت ۱۰ روز   و به میزبانی دانشگاه بجنورد برگزار گردید.
این المپیاد در ۴ رشته تیمی فوتسال ،بسکتبال،هندبال و والیبال و ۹ رشته انفرادی شنا،تنیس روی میز،بدمینتون،شطرنج،کاراته،تکواندو،دوومیدانی،جودو و کشتی در قسمت پسران و ۴ رشته تیمی فوتسال ،بسکتبال،هندبال و والیبال و ۷ رشته انفرادی شنا،تنیس روی میز،بدمینتون،شطرنج،کاراته،تکواندو و دو و میدانی در قسمت دختران برگزار گردید.
ریاست اداره تربیت بدنی در گفتگو با روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین با اشاره به اینکه مجتمع آموزش عالی اسفراین در تمامی رشته های مربوط به دانشجویان پسر و همچنین در رشته های والیبال، فوتسال، دو و میدانی و بدمینتون در قسمت دختران در این رقابت ها حضور یافته است افزود: دانشجویان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در رشته های تیمی حائز ۳ عنوان قهرمانی در رشته هندبال و مقام سوم در رشته های فوتسال و بسکتبال  در ۴ رشته موجود شدند که این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد.
این مقام مسئول عنوان کرد : دانشجویان این مجتمع در رشته های شنا، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، دو و میدانی، جودو و کشتی در بخش آقایان و در رشته بدمینتون در بخش بانوان موفق به کسب ۲۸ مدال طلا نقره و برنز شدند.
علی قربانی شیراز با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیتهای ورزشی مهمترین هدف اداره تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی اسفراین می باشد افزود:  تشکیل تیم های ورزشی در رشته های مختلف و عقد قرارداد با بهترین مربیان ورزشی شهرستان از ابتدای سال تحصیلی و اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات شهرستانی،استانی و منطقه ای ،توسعه ورزش همگانی و برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبتهای مختلف از جمله هفته تربیت بدنی و هفته سراهای دانشجوئی و برگزاری جشنواره های پائیزه،زمستانه و بهاره تربیت بدنی از مهمترین اقدامات این اداره برای نیل به اهداف عالی مجتمع در حوزه تربیت بدنی و تندرستی بوده است.

شایان ذکر است در پایان اولین دوره المپیاد ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی تیم مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با کسب ۶ مدال طلا،۱۳ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز و مجموع ۳۲ مدال در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گرفت.


منبع: تعداد بازدید : ۸۷ نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

کلمات کلیدی: المپیاد ورزشی مجتمع آموزش عالی اسفراین


بازگشت