عمومی | انجمن علمی موتور ایران

برگزاری نشست خبری دومین همایش ملی موتورهای درونسوز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش روابط عمومی ، نشست شورای راهبری دومین همایش ملی موتور های درونسوز با حضورمهندس میرسلیم ، هیئت رییسه دانشگاه و اعضای هیات مدیره انجمن علمی موتور ایران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه گفت: رقابت کردن با دانشگاه های معتبر ایران و منطقه کار راحتی نیست و این کار بدون تغییر رویکرد و تغییر ساختار امکان پذیر نبود یکی از زمینه های پیشرفت دانشگاه کارهای پژوهشی و برگزاری چنیین همایش هایی است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: اگر این همایش و همایش های مشابه می تواند به صنعت کشور کمک بکند باید همگی مشارکت کنیم تا به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.

در ادامه مراسم مهندس میرسلیم عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر و رییس هیات مدیره شرکت تحقیق ، طراحی وتولید موتور گروه صنعتی ایران خودروگفت: ما تقریبا ۲۰ سال به این فکر افتادیم که همایش بین المللی موتور های درونسوز را برگزار کنیم، این همایش ها هر دو سال یک بار در ده دوره برگزار شد و همایش ملی سراسری موتور های درونسوز نیز با درخواست شرکت ها و دانشگاه های داخلی در کشور آغاز به کار کرد.

وی بیان داشت: همایش ملی موتور های درونسوز در اولین دوره در دانشگاه سمنان و برای دومین دوره قرار است در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شود.

رییس برگزاری همایش موتور های ملی درونسوز ضمن تشکر از آقای دکتر جواد واثقی امیری و دکتر امید جهانیان از میزبانی این نشست گفت: بنده امیدوارم با اهتمام هیئت رییسه دانشگاه و اعضای هیئت علمی به نتیجه گیری های بسیار خوبی در این همایش برسیم و با همتی که در تیم برگزاری و به خصوص آقای دکتر جهانیان می بینم انشالله در بهمن ماه همایش خوبی را در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار خواهیم کرد.

همچنین بعد از اتمام نشست خبری اعضای هیات مدیره انجمن علمی موتور ایران به همراه اعضای کمیته های علمی و اجرایی همایش جلسه ای در دفتر ریاست دانشگاه برگزار کرده و مهندس میرسلیم توصیه هایی را به افراد حاضر در جلسه داشتند تا همایش هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار گردد.