عمومی | دانشگاه فسا

برگزاری مراسم روز پژوهش در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فسا در روز یکشنبه ۲۵ آذر، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان فسا با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه فسا، ریاست محترم دانشگاه فسا، روسا و پژوهشگران برتر ادارات، دانشگاههای پزشکی، پیام نور، آزاد، آموزش و پرورش، صنعت، معدن،تجارت، فنی حرفه ای، مرکز رشد و نیز اساتید و دانشجویان، در تالار شیخ روزبهان دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم جناب آقای دکتر اژدری ریاست محترم دانشگاه، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین، چنین بیان داشتند که تا کنون بیش از ۴۵۰ مقاله علمی، پژوهشی از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه فسا در مجلات معتبر بین المللی به چاپ رسیده است که این امر موید پیشرفت و ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه در بین سایر دانشگاههای کشور است.

دکتر اژدری در ادامه افزودند با توجه به وضعیت شهرستان، در زمینه های مختلف از جمله خشکسالی، کشاورزی و صنعت، ظرف چند سال گذشته بیش از ۳۵ طرح تحقیقاتی و پژوهشی از سوی این دانشگاه انجام شده است.

در ادامه مراسم جناب آقای سلیمان کرمی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه فسا طی سخنانی، بهبود وضعیت اقتصادی و دستیابی به توسعه پایدار را در گرو استمرار روند پژوهشهای کاربردی و عملیاتی عنوان کرد.

در پایان مراسم از ۲۳ پژوهشگر برتر شهرستان با اهداء لوح تقدیر و تندیس، قدردانی بعمل آمد.

در حاشیه این مراسم ، مسئولین و شرکت کنندگان از غرفه های توانمندی علمی و پژوهشی دانشگاه بازدید نمودند.