عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

جلسه پایگاه های برون سپاری با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان شمیرانات برگزار شد



جلسه پایگاه های برون سپاری با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان شمیرانات و پیمانکاران پایگاهها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این جلسه که معاون بهداشتی شبکه، مسئول گسترش، پیمانکاران پایگاه برون سپاری و مسئولان واحد بهداشت مدارس و آمار شبکه حضور داشتند، ابتدا بهلولی مسئول سامانه سیب  به آموزش راهکارهای ثبت تلفن همراه در سامانه سیب برای پیمانکاران پرداخت و از آنان خواست تا مراقبان سلامت خود را ملزم به پیگیری ارجاعات ارسالی به پزشک مرکز معین کنند.

وی با اشاره به دو مشکل اساسی در بررسی وضعیت ارجاع به پزشک خاطرنشان کرد: عدم ویزیت ارجاعات ارسالی مراقب توسط پزشک و عدم ارسال بازخورد از طرف پزشک به مراقب سلامت در مورد افرادی که ویزیت شده اند از جمله مشکلات اساسی موجود است.

صیفوری مسئول واحد نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه نیز با اشاره به مشکلات مشابهی که در بازدید از پایگاه ها مشاهده شده بود به پیمانکاران تاکید کرد که در صورت جابجایی مراقبان سلامت؛ مستندات برنامه به صورت کامل باید به مراقب جدید تحویل داده شود.

وی در سخنان خود گفت: با توجه به این موضوع که شاخص مورد انتظار مراقبت جوانان و برگزاری کلاس آموزشی ویژه این گروه سنی بسیار پایین است؛ پایگاه ها موظف هستند برنامه ریزی لازم برای آموزش و افزایش ثبت خدمات را انجام دهند.

کارشناس مسئول گسترش شبکه نیز در این نشست در مورد شروع پایش های گروهی پایگاهها به بیان توضیحاتی پرداخت.

در انتهای این نشست مهندس رنجبر با تاکید بر لزوم درج شماره تلفن همراه مراجعه کنندگان در سامانه سیب تا پایان دی ماه؛ از پیمانکاران خواست در صورت تمایل پیمانکار داوطلب راه اندازی نواحی مربوط به پایگاه های برون سپاری مینی سیتی و پورابتهاج ( نواحی ۵ و ۶ شهرداری) را به شبکه بهداشت و درمان شمیرانات معرفی کنند.

انتهای پیام