عمومی | دانشگاه فرهنگیان

معارفه ی معاون مدیرکل و بررسی فعالیت ها و اقدامات پیش رو

جلسه معارفه معاون مدیرکل مشاوره، بهداشت و سلامت، با تلاوت آیات قرآن و با حضور دکتر مصطفی عرب مدیرکل مشاوره، بهداشت و سلامت و روسای ادارات و کارشناس مسئولان حوزه برگزار گردید . در ابتدای جلسه مدیرکل مشاوره، بهداشت و سلامت ضمن بررسی فعالیت ها و اقدامات پیش رو به تحلیل برنامه های انجام شده پرداخت و عنوان کرد: به لطف خدا و به همت همکاران ، اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت شاهد پیشرفت چشمگیری در روند فعالیت های حوزه مشاوره و بهداشت و سلامت بوده است.

وی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد ۹ ماه گذشته و بررسی برنامه عملیاتی سال آینده باید در دستور کار ادارات قرار بگیرد. وی در ادامه افزود: از اولویت های اصلی این اداره احیای پست کارشناس مشاوره و بهداشت در استان ها می باشد و ادامه داد: داشتن یک راهبرد کلی و برنامه ریزی مناسب طبق جدول زمانبندی و از طریق ارزیابی فعالیت ها و پیگیری مداوم می تواند یک الگوی مناسب برای دستیابی به حصول نتیجه مطلوب باشد.

دکتر میبدی در ادامه جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه همکاران در اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت اظهار امیدواری کرد که در پیشبرد برنامه ها و تسریع در کارها و خدمات رسانی به دانشجومعلمان عزیز بتواند موثر و مفید باشد. وی بیان کرد: امید است بتوان از پیشنهادات و راهکارهای همکاران در پیشبرد اهداف دانشگاه فرهنگیان کمال استفاده را بنماید.

در ادامه جلسه، دکتر مصطفی عرب ضمن تبریک مجدد به دکتر میبدی و آرزوی موفقیت و توفیق روز  افزون برای وی بیان کرد: توصیه می شود در انجام فعالیت ها با هماهنگی معاون حوزه از خرد جمعی و مشورت یکدیگر  بهره گرفته شود. در پایان روسای ادارات و کارشناس مسئولان  نظرات و پپیشنهادهای خود را اعلام کردند.