عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل مجتمع حضرت رسول (ص)



مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل مجتمع آموزشی،درمانی،پژوهشی حضرت رسول (ص) مورخ ۲۸ آذرماه با حضور رییس دانشگاه در سالن ابن سینا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم تودیع و معارفه دکترحسن امیری ؛ مدیر سابق و دکتر تقی ریاحی مدیر عامل جدید مجتمع حضرت رسول (ص) با حضور هیئت رییسه ، اعضای هیئت علمی و پرسنل مرکز برگزار گردید.
در ابتدا دکتر امیری عنوان کرد: در طول ۱۴ خدمت در بیمارستان حضرت رسول(ص) تمام سعی خود را در اعتلای و پیشرفت این مرکز بکار گرفتم .
ایشان گزارشی از اقدامات انجام داده در طول دوره تصدی ارائه نمود و افزود: در این مدت تغییرات قابل توجهی در مدیریت پرستاری ایجاد و برنامه عملیاتی  افق ۱۴۰۰ را اجرا کردیم .همچنین پروژه های عمرانی در سطح بیمارستان را پیگیری کردیم و پرداخت های اعضای هیئت علمی  را از طریق دانشگاه انجام گرفت.
ارائه کارنامه گزارش عملکردی کارکنان، تشکیل کمیته کسورات و کمیته تعیین تکلیف بیماران، پرداخت نظام عملکردی از دیگر اقدامات انجام شده بود که توسط ایشان بیان شد.
دکتر امیری برای دکتر ریاحی ؛مدیرعامل جدید آرزوی توفیق و سربلندی نمود.
سپس دکتر ریاحی از زحمات دکتر امیری قدردانی نمود و بیان کرد: از حسن اعتماد ریاست دانشگاه به اینجانب سپاسگزارم و امیدوارم با همدلی و همیاری اعضای هیئت علمی ، مدیران گروهها وپرسنل بتوانیم این مجتمع را اداره نماییم و شاهد افزایش ارائه خدمات ،  بهره وری باشیم.
ایشان با تاکید بر حفظ کرامت مراجعین ، توجه به حوزه مشکلات اقتصاد سلامت لازم و ضروری دانست.
در ادامه رییس دانشگاه اظهار کرد: دکتر ریاحی دارای سابقه مدیریتی درخشان می باشد و ازتوانمندی علمی و مدیریتی بلقوه برخوردار است که امیدوارم با حضور ایشان و مشارکت جمعی اعضای هیئت علمی وکارکنان  مجتمع  حضرت رسول (ص) شاهد بهبود وضعیت در این مرکز باشیم.
دکتر ناصری پور با اشاره به اجرای نظام پرداخت عملکردی و اداره بیمارستانهای مستقل افزود: دو سوم درآمد اختصاصی دانشگاه از محل بیمارستانها تامین می شود ، لذا انتظار می رود با احساس مسئولیت همه افراد ، کارایی بیمارستان افزایش و میزان کسورات کاهش یابد.
ایشان از مدیر عامل جدید مجتمع حضرت رسول (ص) در خواست نمود که به مقوله های ساماندهی وضعیت اقتصاد سلامت ، ثبت ارائه خدمات ، کاهش کسورات، تکمیل پروژه های عمرانی تمرکز بر نیروی انسانی و افزایش رضایتمندی بیماران توجه خاص نماید.
گفتنی است در پایان  این مراسم با اهداء لوح تقدیر از دکتر امیری قدردانی گردید و حکم ابلاغ دکتر ریاحی تقدیم ایشان شد.