عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه روسای بخش‌های بیمارستان شریعتی برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، جلسه روسای بخش‌های بیمارستان شریعتی چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷ در سالن دکتر باستان حق برگزار شد. در این جلسه دکتر مهر پور رئیس بیمارستان شریعتی و دکتر رحمانی مدیر این بیمارستان، گزارشی از برنامه‌های ریاست و مدیریت ارائه کردند. دکتر مهر پور ابتدا با اشاره به اهداف تدوین‌شده در سند استراتژیک بیمارستان شریعتی، حرکت در مسیر این سند را مهم و وظیفه همه‌ی مسئولان بیمارستان دانست. سپس درباره محوطه بیمارستان، زیباسازی حیاط و تغییر ورودی‌ها و ایمن کردن مسیر انتقال بیماران به ساختمان اصلی توضیح داد و گفت: تا چند هفته دیگر لابی و راهرو اصلی بیمارستان نیز اصلاح خواهد شد.
کاربری طبقات ساختمان سفید کنار اورژانس و ساختمان کنار آزمایشگاه و مراحل تکمیل ساختمان کلینیک ویژه از دیگر مواردی بود که دکتر مهر پور در این گزارش مطرح کرد. وی در ادامه درباره بازسازی اتاق عمل‌های زنان، اتاق عمل IVF و LDR و مراحل تجهیز آنان صحبت کرد. ساخت بخش دیابت، بازسازی بخش نفرولوژی اورلوژی، پروژه CSSD، پروژه ICU جدید، نیازمندی‌های بخش پزشکی هسته‌ای و تجهیزات آن از دیگر مطالبی بود که دکتر مهر پور درباره آن به ارائه گزارش پرداخت. وی همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان شریعتی ۲، مهم‌ترین بحث درباره این بیمارستان را روش اداره آن دانست.
در ادامه این جلسه دکتر رحمانی درباره کارنامه عملکردی دانشگاه از بیمارستان شریعتی، صحبت کرد. درصد اشغال تخت‌ها، میانگین مراجعه به درمانگاه‌ها، گزارشی از درامدها و حقوق مزایای پرداختی و مروری بر کارنامه عملکردی مالی گروه‌های خدمات دهنده، از دیگر مواردی بود که دکتر رحمانی درباره آن‌ها صحبت کرد.
در پایان این جلسه نیز دکتر طهماسبی، دکتر بیگی، دکتر کاظمینی، دکتر علی عسگری، دکتر آل یاسین، دکتر پور شمس و دکتر حاکمی نظرات خود را بیان کردند.
خبر: فرانک معصومی فرد
عکس: مهدی ولی الهی