عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بهبود سبک زندگی میانسالان از برنامه های مهم وزارت بهداشت

رییس اداره میانسالان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بهبود سبک زندگی  و افزایش فعالیت بدنی میانسالان را از مهمترین برنامه های این اداره برشمرد.

دکتر مطهره علامه در بازدید از شبکه بهداشت و درمان فریمان با تاکید بر اینکه در برنامه بهبود سبک زندگی هر دو گروه زنان و مردان مورد هدف هستند خاطر نشان کرد: مهمترین هدف وزارت بهداشت در برنامه میانسالان بهبود سبک زندگی سالم و افزایش فعالیت بدنی در جمعیت هدف و توجه ویژه به سلامت مادران و پدران جامعه است.

رئیس اداره میانسالان وزارت بهداشت و هیات همراه، با حضور در شهرستان فریمان در نشست تخصصی که با حضور مدیر شبکه ،معاون بهداشتی و کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان تشکیل شد روند اجرای برنامه خدمات نوین سلامت میانسالان و شاخص های مراقبتی گروه سنی مربوطه در سامانه سینا را مورد بررسی قرار داد و در ادامه از مرکز جامع سلامت سفید سنگ بازدید کرد.

دکتر علامه در بازدید از این مرکز ضمن بررسی شاخص های مراقبت میانسالان، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات در این مرکز قرار گرفت.

دکتر محمد علی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان نیز در این بازدید ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در خصوص مراقبت میانسالان در سطح شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه فراهم سازی زیر ساختهای الکترونیک در مراکز جامع سلامت ،اجرای برنامه نسخه الکترونیک و نظام ارجاع الکترونیک ارائه کرد.

{jcomments on}