مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

افتتاح چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی؛ همزمان با هفته ی پژوهش و فناوری چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان با حضور جمعی از مسئولین و متولیان توسعه فناوری در دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد. این نمایشگاه طی روزهای ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه در سالن استاد جباری برپا خواهد بود.
این نمایشگاه با همت مرکز رشد فناوری های پیشرفته ی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردیده و در آن برنامه های متنوعی جهت هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و توانمندی های این شرکت ها از جمله برگزاری جلسات مذاکرات B۲B، ایجاد ارتباطات مشترک برای یافتن همکاران صنعتی و سایر فرصتهای قابل ارائه و همچنین بازدید خانواده شریف تدارک دیده شده است.
چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش بنیان با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی های شرکت های برخواسته از شریف با تاکید بر محورهای سلامت، انرژی، محیط زیست، فناوری اطلاعات، نفت، حمل و نقل و صنعت، فضای مناسبی را جهت ارایه دستاوردهای فناورانه شرکت ها فراهم آورده است. این نمایشگاه از امروز سه شنبه ۲۷ آذرماه لغایت پنج شنبه ۲۹ آذرماه به مدت سه روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ پذیرای عموم بازدید کنندگان خواهد بود.