عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

برگزاری افتتاحیه مراسم ملی هفته پژوهش و جشنواره دانشجویی پویش در استان قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، افتتاحیه مراسم ملی هفته پژوهش و جشنواره دانشجویی پویش، سه شنبه ۱۳۹۷/۹/۲۷ با حضور دکتر علی باقر طاهری نیا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، مدیران و کارشناسان ستادی، مدیران و کارشناسان استانی و پژوهشگران برتر برگزار شد.

در این مراسم محمدپور سرپرست مدیریت امور پردیس های استان قم محمدپور، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س) شهر قم را شهری تاریخ ساز در تاریخ کشور دانست و گفت: بزرگانی در این شهر زیسته اند که به عظمت و بزرگی این شهر افزوده است.

در ادامه محمدپور ابراز امیدواری کرد: بتوانیم مراسم ملی هفته پژوهش را به بهترین نحوه اجرا کرده و به پایان ببریم.

در ادامه جلسه، دکتر یدالله آزادی مدیر کل اداره نشر و اطلاع رسانی پژوهش را عملی در جهت حل مساله دانست و گفت: اگر پژوهش به درستی انجام نگیرد و مساله حل نشود به بحران تبدیل می شود و شکست را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل اداره نشر و اطلاع رسانی در ادامه گفت: اگر آموزش و پرورش به دنبال تحول است کلید آن دانشگاه فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به دنبال تربیت معلمانی است که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد، افزود: همچنین در معاونت پژوهش به دنبال تولید، ترویج و کاربست علم هستیم و امیدوارم بتوانیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم.

قابل ذکر است این جشنواره به مدت دو روز و با هدف برگزاری نشست ها و تقدیر از پژوهشگران برتر در قم در حال برگزاری است.

پویش دانشجویی، بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری نور، نشست روسای کارگروه های تولید محتوا و ...  از برنامه های این جشنواره بود.