عمومی | دانشگاه فرهنگیان

در اختتامیه چهارمین دوره بالندگی کارشناسان تربیت بدنی عنوان شد: نقش مهم تربیت بدنی در ایجاد محیطی شاد و لذت بخش در سراهای دانشجویی

در اختتامیه چهارمین دوره بالندگی متخصصین تربیت بدنی دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه  با اشاره به  برنامه ریزی ها و فعالیت های ابلاغی به  پردیس ها و مراکز آموزشی تصریح کرد: این چنین برنامه هایی موجب تحرک و نشاط در دانشگاه می شود. وی اظهار کرد: تلاش همه ما برای دانشجویان است که آنان ضمن تحصیل و به جهت دوری از خانواده، محیط دانشگاه و خوابگاه را خانه خود بدانند.

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه بیان کرد: ایجاد محیطی شاد و لذت بخش در سراهای دانشجویی یکی از اهداف مهمی است که دنبال می کنیم که نقش تربیت بدنی در رسیدن به این اهداف بسیارمهم می باشد. معاون دانشجویی از کارشناسان و متخصصین تربیت بدنی خواست با تمام انرژی و استفاده از پتانسیلی که در دانشجویان وجود دارد نقش مهمی را جهت دوری از رخوت در محیط های دانشگاهی و به ویژه خوابگاهها ایفا نمایند.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با رشته های ورزشی طناب زنی، مکعب روبیک و لیوان چینی که با همکاری مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی  برای این دوره پیش بینی گردیده است را بهترین فرصت برای آشنایی و شناخت رشته های ورزشی دانست و افزود: این نوع فعالیت ها در سراهای دانشجویی قابلیت اجرایی شدن دارد. وی در ادامه اظهار امیدواری کرد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با هیات های ورزش همگانی استان می توان در تمامی استانها از این ظرفیت برای آموزش دانشجومعلمان استفاده کرد. در پایان مراسم دکتر علی نژاد به شرکت کنندگان در دوره بالندگی لوح تقدیر اهدا نمود.