عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

قدردانی پدری از خدمات بیمارستان طالقانی برای حیات دوباره فرزندانش

پدر دو تن از بیماران بستری در مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی طالقانی، که به علت سانحه رانندگی حدود ۴۰ روز پیش در این مرکز بستری شده بودند، از نحوه خدمات رسانی و رسیدگی به فرزندانش قدردانی کرد.

محمد پور مقدم پدر این دو بیمار در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه حدود ۴۰ روز  پیش دو فرزندش به دلیل حادثه ترافیکی به شدت مجروح شده بودند و امیدی به زنده ماندن آنها نبود اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان طالقانی فرزندانم نجات پیدا کردند و در حال حاضر دوران نقاهت را طی می کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از رفع نگرانی از شرایط فرزندانم، نگران تامین هزینه های درمان و بستری آنها بودم خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه فرزندانم از تمامی خدمات با کیفیت درمانی و بستری بهره مند شدند اما هزینه های درمان بسیار ناچیز و کم بود که این نشان دهنده توجه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به محرومان و بیماران است.

وی با چشمانی اشکبار ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و پرسنل بیمارستان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد لوح تقدیری را تقدیم رییس بیمارستان و پزشکان معالج فرزندانش کرد.

در بازدید روز گذشته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان طالقانی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، با حضور بر بالین بیماران در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت.

{jcomments on}