عمومی | پژوهشگاه فضایی ایران

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، در مراسم معارفه دکتر هادی رضایی به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران که امروز دوشنبه مورخ ۲۶ آذر صورت گرفت، دکتر حسین صمیمی با بیان مطلب فوق، افزود: پیام این تغییر و تحولات باید در روند امور دیده و شنیده شود که کارها با کیفیت، سرعت و راندمان بالاتری به انجام می‌رسد.

بنا به این گزارش، دکتر حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در بخشی از سخنان خود در این مراسم به نقش مهم معاونت پژوهش و فناوری این پژوهشگاه در ارتباط و تعامل با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی اشاره نمود و  گفت: این ارتباطات باید به نحو موثر و سازنده‌ای توسعه یابد و بر قراردادها و پروژه‌های مشترک، نظارت دقیقی صورت گیرد و روند کار و چگونگی پیشرفت آن رصد شود.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از دیگر وظایف مهم معاونت پژوهش و فناوری این پژوهشگاه را رسیدگی به امور اعضای هیات علمی و نیز سامان‌دهی بهینه جذب و تبدیل وضعیت به هیات علمی عنوان نمود.

دکتر صمیمی همچنین بازنگری و بهینه‌سازی امور مربوط به مستندسازی دانش و فناوری‌های حاصله و ارتقای فرآیندهای فناوری اطلاعات در پژوهشگاه را از امور مهم و در اولویت این معاونت خواند و خواستار اعتلای این فعالیت‌ها شد.

گفتنی است هادی رضایی که طی حکمی از سوی دکتر صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این پژوهشگاه منصوب شده است، متولد ۱۳۵۷ فرزند شهید بوده و دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک در مقطع دکتری است.

در حکم انتصاب دکتر هادی رضایی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، نسبت به اهتمام به تحقق مواردی به شرح زیر اشاره شده است: