عمومی | مرکز آموزش عالی امام خمینی

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از مرکز

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مدیر کل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت از مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)

مهندس جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مهندس ورداسبی مدیر کل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع از ظرفیت ها ی و امکانات مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز؛ مهندس جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مهندس ورداسبی مدیر کل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت، روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷با هدف آشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های آموزشی و کارآفرینی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) از امکانات و ظرفیت های مرکز بازدید بعمل آورند.

ابتدا جلسه ای با حضور دکتر مویدی سرپرست معاونت ترویج و آموزش و موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی جهادکشاورزی، دکتر مخبر رئیس مرکز و معاونین مرکز در سالن استاد کمالی­ نژاد برگزار شد. در این جلسه دکتر مخبر توضیحاتی در خصوص برنامه ها و فعالیت های مرکز و نحوه بازگشت زمین های پادگان شهید همت به مرکز و طرح های در دست اجرا برای بهره گیری از امکانات موجود و همچنین همکاری­های مشترک قبلی و کنونی مرکز و معاونت مدیریت و توسعه منابع  وزارت(بویژه در حوزه توسعه منابع انسانی وزارت و برگزاری سومین کنفرانس پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی) ارائه نمود.

در ادامه دکتر مویدی خلاصه ای از اهمیت و جایگاه آموزش کارکنان وزارت و زمینه های توسعه آموزش بهره­برداران بخش کشاورزی ارائه نمودند. ایشان سپس  به اجمال به برنامه های موسسه آموزش و ترویج در آینده اشاره کرد.

در ادامه مهندس جوادی به اتفاق هیات همراه از پروژه­های کارآفرینی و اشتغال مرکز شامل: گلخانه ­های طبقاتی و هیدرپونیک تولید سبزی و صیفی، گلخانه هیدرپونیک خانگی(آپارتمانی)، انسکتاریوم(سایت تولید حشرات مفید)، کارگاه تولید عرقیات و اسانس گیاهان دارویی و بسته بندی میوه جات و کاهو بازدید بعمل آوردند.