عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

نشست صمیمی” رییس دانشکده علوم پزشکی” با ...

در نشست صمیمی رییس دانشکده علوم پزشکی گراش با ایثارگران، از حاج مرتضی واحدی جانباز ۷۰% روشن دل و قهرمان مسابقه ی شنا در دومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت و نیز از حسنعلی حسین شیری از رزمنذگان دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی ، نشست صمیمی دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده علوم پزشکی با ایثارگران این دانشکده، با حضور اعضاء هیات رییسه و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در سالن دفاعیه برگزار شد.

در این مراسم که به پیشنهاد رییس دانشکده و  همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشکده علوم پزشکی و همکاری بسیج دانشجویی برگزار شد، حبیب اله مهرابی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، ضمن بیان خاطرات عملیات های دفاع مقدس، به تشریح وضعیت کنونی و موقعیت کشور جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا پرداخت.

مهرابی در خاطرات خود از حماسه آفرینی های رزمندگانی سخن گفت که با اخلاص توانستند بزرگترین کارشناسان نظامی دنیا را متحیر کنند.

در این برنامه از حاج مرتضی واحدی جانباز۷۰% روشن دل و قهرمان مسابقه ی شنا در دومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت و نیز از حسنعلی حسین شیری از رزمنذگان دفاع مقدس و فرمانده پایگاه مقاومت علی بن ابی طالب علی علیه السلام گراش تجلیل شد.