عمومی | دانشگاه جیرفت

همزمان با دهه فجر پنج پروژه در دانشگاه جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رییس دانشگاه جیرفت در حاشیه این آیین ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: اولین پروژه، یادمان شهدای گمنام بود که با اعتبار دو میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

دکتر شاپور کوهستانی افزود: سردر اصلی دانشگاه جیرفت با زیر بنای 150 متر مربع و مساحت 800 متر مربع با اعتبار شش میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی از تجیهز و نوسازی سراهای دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این سراها بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 50 درصد این اعتبار را صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان کشور تامین کرده اند.

دکتر کوهستانی خاطرنشان کرد: برای رفاه دانشجویان و افزایش سرانه ورزشی دانشگاه، سالن چند منظوره ورزشی با زیر بنای یکهزارو 700 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کلنگ زنی شد که امیدواریم هرچه سریعتر آن را به بهره برداری برسانیم.

رییس دانشگاه جیرفت از اتمام حصار سراهای دانشجویی در دانشگاه خبر داد و بیان کرد: یکی از دغدغه های دانشجویان حصار سراهای دانشجویی بود که با مساعدت سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویی کشور با تمام توان و در کمترین زمان و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شد.