عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری جشن روز پژوهش و معرفی پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی برتر

مراسم جشن پژوهش مورخ ۲۵ آذرماه در مرکز هماش های رازی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به مناسبت گرامی داشت روز پژوهش مراسمی به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و با معرفی پزوهشگران و مراکز تحقیقاتی برتر  صبح روز یکشنبه ۲۵ آذرماه در سالن VIP برگزار شد.
در ابتدا دکتر ملکوتی ؛معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) عنوان کرد: پژوهش متعلق به کل دانشگاه است و ما در این حوزه هدف گذاری کردیم تا با همت و تلاش همه محققین و پژوهشگران  و حمایت مسئولین بتوانیم رتبه سوم را در سطح دانشگاه های تیپ یک کسب نماییم.
وی افزود: باید پژوهش هایی انجام دهیم که بتوانیم مرز دانش را گسترش دهیم ، همچنین تحقیقاتی باید انجام دهیم که در آموزش ، ارتقاء خدمات ، سیاستگذاری سلامت و فناوری موثر باشد.
دکتر ملکوتی اظهار کرد: امیدوارم با حمایت رییس دانشگاه بتوانیم حوزه فناوری و تولید محصول را توسعه بخشیم.
سپس دکتر کوهپایه زاده ؛ معاون آموزشی دانشگاه در خصوص همکاری بخش آموزش با حوزه پژوهش مطالب لازم را بیان نمود و افزود: در این راستا چند نکته را باید مورد توجه قرار داد، از جمله می توان به استفاده از وابستگی های دوگانه برای همکاری پژوهشی بین دانشگاهی ، بهره گیری از دانشجویان پس دکتری ، ارائه آموزش های کارآفرینی اشاره کرد.
وی گفت : ارزیابی عملکرد اساتید بر اساس دیدگاه نوآوری و فناوری و پژوهش های مبتنی بر محصول انجام گیرد.
همچنین می بایست فیلدهای آموزشی رادر بخشهای دانش بنیان و مراکز آموزشی درمانی فعال نمود و جذب اساتید با توجه به رویکرد کارآفرینی و فناورانه صورت گیرد .

دکتر کوهپایه زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم با همراهی و مشارکت جمعی بتوانیم در جهت تحقق دانشگاه باکیفیت ادامه طریق دهیم.
در این مراسم از پژوهشگران ،محققین و مراکز تحقیقاتی برتر تقدیر شد.
گفتنی است در این مراسم ،  دکتر ناصری پور ؛رییس دانشگاه ، معاونین ، دکتر آخوندزاده؛ قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت،رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت  ، اساتید ، محققین و پژوهشگران حضورداشتند.