عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

تایید و تصویب ۳ طرح جدید فناوری در مرکز رشد این واحد دانشگاهی

خبرگزاری آنا: مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از تایید و تصویب سه طرح جدید فناوری در مرکز رشد این واحد دانشگاهی(وابسته به پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی) به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، دکتر عباس نعمتی با اشاره به عناوین طرح ­ها اظهار کرد: سه طرح جدید فناوری با عناوین دستگاه مغناطیس کننده آب برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی (حداکثر ۵/۲ اینچ)، نرم­ افزار جامع و آنلاین شهر الکترونیک میانه، ساخت دستگاه میل­ گردیاب بتن جهت بهره­ مندی از حمایت­ های مالی و پشتیابی و استقرار در مرکز رشد واحدهای فناوری این واحد دانشگاهی در جلسه دفاعیه و شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان ­شرقی تایید و به تصویب رسید.

وی درباره میزان حمایت از طرح­ های فناورانه بیان کرد: میزان حمایت مالی و پشتیبانی از طرح دستگاه مغناطیس کننده آب برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی مربوطه به شرکت بیتا سولار مهر با مدیریت اکبر کاظمی به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال جهت استقرار در دوره رشد، طرح نرم افزار جامع و آنلاین شهر الکترونیک میانه مربوط به شرکت تجارت الکترونیک قافلانتی حسین پوربهرامی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت استقرار در دوره رشد و نیز طرح ساخت دستگاه میل ­گردیاب بتن مربوط به سعید موحدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جهت فعالیت در دوره پیش رشد و فراهم ­ سازی شرایط لازم برای ورود به دوره رشد است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری واحد میانه افزود: این مرکز به کلیه مخترعان و صاحبان ایده و طرح ­های فناورانه، نوآورانه با قابلیت تجاری ­ سازی و تولید در قالب کار گروهی و تیمی حمایت­ های مالی و پشتیبانی لازم را جهت ساخت نمونه اولیه محصول قابل ارایه به بازار را انجام می ­دهد.

نعمتی ادامه داد: از کلیه سرمایه­ گذاران جهت سرمایه ­گذاری در تولید انبوه و راه­اندازی خط تولید محصولات فناورانه مرکزرشد واحدهای فناوری این واحد دانشگاهی در راستای کارآفرینی، ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت­ های فناورانه و اقتصاد دانش ب­نیان، استقبال کرده و کلیه عزیزان جهت ارتباط در این خصوص می ­توانند با پست الکترونیکی nemati_abbas@yahoo.com و یا تلفکس ۰۴۱۵۲۲۴۰۰۸۹ مکاتبه کنند. ­