عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

امداد رسانی اورژانس هوایی یاسوج و باشت به دو مصدوم واژگونی موتورسیکلت


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی و انتقال ۲ مصدوم واژگونی دو موتورسیکلت با اورژانس هوایی یاسوج و گچساران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این دو حادثه بعد از ظهر امروز (شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۷ ) به وقوع پیوست، افزود: ۲ مصدوم این حادثه به علت  آسیب های شدید با اورژانس هوایی به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه حادثه اول در ساعت ۱۴ در  باشت با واژگونی موتور سیکلت به وقوع پیوست، افزود: تصادف دوم در حوالی ساعت ۱۶ در پاتاوه تونل دوم روستای شترخون اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: در واژگونی موتورسیکلت در باشت و همچنین انحراف موتورسیکلت در شترخون پاتاوه، هر دو مصدوم توسط تکنسین‌های آمبولانس های اورژانس بعد از اقدامات  اولیه پزشکی به درمانگاه پاتاوه و باشت انتقال داده شدند.

پورانفرد خاطر نشان کرد: به علت وضعیت بد هر دو مصدوم درخواست بالگرد هوایی شد که مصدوم درمانگاه باشت با بالگرد اورژانس گچساران به بیمارستان شهید رجایی گچساران و مصدوم درمانگاه پاتاوه با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.۵
انتهای پیام/