عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

برگزاری جلسه اندیشگاه سلامت در دانشگاه

جلسه اندیشگاه سلامت در حوزه معاونت اجتماعی با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه امور اجتماعی، اعضاء هیآت علمی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی و جمعی از مسوولین دانشگاه در دفتر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، قائم مقام رئیس دانشگاه در حوزه امور اجتماعی در ابتدای جلسه، تشکیل و ساماندهی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، حوزه امور اجتماعی و اندیشگاه سلامت در دانشگاه ها را به منظور اتخاذ تصمیمات و استفاده از شواهد تولید شده توسط طیف حداکثری از صاحبنظران و گروه های قدرت و ذینفع حقیقی و حقوقی که از الزامات سیاستگذاری بین بخشی در حوزه سلامت است، برشمرد.


دکتر سید علیرضا مروجی افزود: با استفاده از حداکثر آراء، نظرات و ایده های  افراد خبره در مراحل صورت دهی به مساله و تعیین دستور کار دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی و تحلیل راهکارهای احتمالی در سطح دانشگاه بهره برد.


وی، ایجاد اندیشگاه سلامت به عنوان محلی برای گفتگو صاحبنظران درباره موضوعات چالش انگیز و اولویت دار و استفاده حداکثری از اندیشه و ایده های گروه های مختلف ذینفع و دست اندکار در سیاست های اجرایی مصوب کارگروه ساغ را ضروری و لازم دانست.