عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

گفتگو با ارزیاب ارشد جایزه انجمن منابع انسانی

ارزیاب ارشد انجمن منابع انسانی ، درخصوص مدل تعالی سازمانی ، با خبرنگار روابط عمومی  دانشگاه به گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ پیرو برگزاری جایزه تعالی منابع انسانی ،خلیل میرخانی ، ارزیاب ارشد تیم ارزبابی انجمن منابع انسانی عنوان کرد: خیلی خرسندم که به همراه تیم جهت ارزیابی فرآیندهای منابع انسانی در دانشگاه علوم  پزشکی ایران شرکت کردیم.
میرخانی گفت: طرح جایزه مدل تعالی فرصتی مناسب برای یادگیری و بهبود فرآیندهای منابع انسانی است.
وی افزود: مدل تعالی منابع انسانی یکی از دو سه مدل جاری در کشور می باشد که حدود ۱۰ سال در سطح کلی برگزار می شود و حدود ۲۰۰ سازمان در این طرح شرکت کردند.
به گفته ایشان مدل تعالی منابع انسانی یک مدل دانش بنیان است و برگرفته از مدل های بین المللی  است، در واقع این مدل یک الگو و چارچوب عملیاتی برای همه سازمانهای دولتی و خصوصی محسوب می شود تا بتوانند فرآیندهای خود را نظام مند نمایند و در مسیر تعالی از آن به بهترین نحو ممکن بهره مند شوند.
میرخانی از حمایت و استقبال رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و هیئت رییسه جهت شرکت در جایزه انجمن منابع انسانی تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمود: که این مدل بتواند در چشم انداز سازمان جهت تحقق اهداف دانشگاه نسل سوم موثر باشد.
شایان ذکر است نیاز به یکپارچگی و توجه به نتایج از جمله پروژه های پیشنهادی ایشان در راستای  بهبود فرآیندهای منابع انسانی دانشگاه مطرح شد.