دانشکده پیراپزشکی اولین دانشکده دارای میز خدمت اربابرجوع در دانشگاه
گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، با حضور دکتر ترابی رییس دبیرخانه مرکزی، پیشخوان خدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه، دکتر چنگیزی رییس دانشکده، اعضای هیات رئیسه؛ اعضای هیات علمی، کارکنان دانشکده و رابطین واحدهای تابعه دانشگاه شنبه ۲۴ آذر ۹۷ میز خدمت اربابرجوع دانشکده پیراپزشکی افتتاح شد.
پیشگام بودن دانشکده پیراپزشکی در پروژه های مرکز آزمون الکترونیک، مرکز رشد فناوری اطلاعات و میز خدمت
در این مراسم دکتر چنگیزی ضمن خوشامدگویی به دکتر ترابی و مهمانان در خصوص افتتاح میز خدمت گفت: در یک سال گذشته این سوم پروژهای هست که در راستای برنامههای کشوری دانشگاه در دانشکده پیراپزشکی افتتاح میکنیم، اولین برنامه راهاندازی مرکز آزمون الکترونیک دانشکده بهعنوان اولین دانشکده دانشگاه در راستای تحول در آموزش و برگزاری امتحانات با استاندارهای ارائهشده، دومین برنامه که بهمنظور حرکت برای ایجاد دانشگاههای نسل سوم و چهارم و راهاندازی مرکز رشد فناوری سلامت بهعنوان اولین دانشکده و بهمنظور انجام خدمات الکترونیک این سومین برنامه هست که دانشکده پیراپزشکی همچون گذشته پیشقدم شده است و میز خدمت الکترونیک را راهاندازی میکند. در خصوص مرکز رشد فناوری سلامت که دو ماه پیش راهاندازی شد، به تدوین برنامه جامع و شیوهنامه تصویب پایاننامههای محصول محور در این مرکز پرداختیم و بهمنظور ایجاد کارآفرینی پایاننامههای دانشجویی را از مسیر این مرکز عبور میدهیم.
رییس دانشکده با اشاره به مشکلات موجود اظهار داشت: ما در این دانشکده با مشکلاتی مواجه هستیم که مهمترین آن مشکل فضای فیزیکی است و باوجوداین مشکل ما توانستیم هر سه پروژه مرکز آزمون الکترونیک، مرکز رشد فناوری سلامت و میز خدمت را راهاندازی کنیم. از دیگر مشکلات عمده، مشکل بودجه بود که ما سعی کردیم باوجوداین مشکلات و با مدیریت بهینه منابع کارهای بزرگ انجام بدهیم، امیدواریم دانشگاه هم با دیدن حسن نیت دانشکده در راستای رفع مشکلات ما بهویژه فضای فیزیکی قدم بردارد.
وی از حمایتهای و راهنمایی بیدریغ دکتر ترابی و همکاران دانشکده تقدیر و تشکر کرد.
میز خدمت نقطه عطفی در ارائه خدمات به مخاطبان است
دکتر ترابی نیز ضمن ابراز خرسندی از پیشگام بودن دانشکده پیراپزشکی در راهاندازی میز خدمات گفت: خوشحالم امروز بهمنظور راهاندازی میز خدمت در این دانشکده در خدمت شما هستیم، همیشه محدودیت منابع در همهجا وجود دارد، اما حجم آن متفاوت است. در هر قسمتی از دنیا برای انجام هر برنامهای محدودیت وجود دارد، بنابراین باید به نحوی برنامهریزی کرد که از منابع موجود اثربخشی لازم را دریافت کرد.
رییس دبیرخانه مرکزی، پیشخوان خدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه افزود: میز خدمت نقطه عطفی در کشور ما خواهد بود که در نظر دارد شرایط را متفاوت از گذشته و با امکانات موجود ارتقا دهد. ما امکانات کمی نداریم، فقط منسجم و یکپارچه نیستند. میز خدمت حلقه مفقوده است که میخواهد این شرایط را فراهم کند. در همین مدت کوتاه میز خدمت در دانشگاه توانسته شکل جدیدی از ارائه خدمت به مخاطب را فراهم کند. در ستاد مرکزی هم بیش از ۷۰ درصد از مراجعین حضوری مربوط به بخش آموزش دانشگاه است. این نشاندهنده این است که این حجم مراجعه همیشه وجود دارد و در سراسر دانشگاه پخششده است. ما به حول و قوه الهی از حدود ۲ هفته قبل میز خدمت الکترونیک را راهاندازی کردیم. این تکلیف قانونی است که باید تا آخر آذرماه انجام میشد و همه سازمانها مکلف به راهاندازی آن شدند که ما الحمدالله با کمک همه دوستان و همکاران خصوصاً همکاران در ستاد مرکزی و اتوماسیون اداری و میز خدمت راهاندازی کنیم. آینده فعالیتهای ما به میز خدمت گرهخورده است. در سال آینده بودجهای که به دانشگاهها اختصاص خواهد یافت بر اساس راهاندازی این برنامه و میزان رضایتمندی مخاطبان از خدمات ارائهشده خواهد بود؛ بنابراین ضرورت بسیار جدی است که وجود دارد. اگر ما سریعتر بتوانیم به استقبال این موضوع برویم و آن را انجام دهیم، خودمان موجآفرینی میکنیم و درگیر موجهای ارسالی نخواهیم شد. امیدواریم میز خدمت این دانشکده بهعنوان میز خدمت نمونه در سراسر دانشگاه مطرح شود.
وی از دکتر چنگیزی برای همت و پیگیری که در این زمینه داشتند، تشکر ویژه کرد.
در ادامه دکتر ترابی و دکتر چنگیزی میز خدمت را افتتاح کردند. رابطین واحدها با برنامههای آن آشنا شدند و سوالات خود را از کارشناسان دانشکده پرسیدند.
این برنامه با گرفتن عکس دستهجمعی به پایان رسید.
عکس و خبر: الهام حق شناس