عمومی | دانشگاه امام صادق

تکریم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی رئیس پیشین دانشکده الهیات،معارف اسلامی و ارشاد

جلسه تکریم حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی رئیس پیشین دانشکده الهیات،معارف اسلامی و ارشاد با حضور حضرات آیات باقری‌کنی، مصطفوی، روسای فعلی و اسبق دانشکده، معاونان و مدیران گروه‌ها و اعضای هیات علمی برگزار شد.

دکتر مصلایی‌پور رئیس دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد در سخنان کوتاهی از تلاش‌های ۶ ساله دکتر سعدی در سمت ریاست دانشکده قدردانی کرد.

سپس آیت‌الله مصطفوی ضمن تبریک انتصاب دکتر سعدی به ریاست دانشگاه گفت :

از خداوند متعال ممنونیم و همه ما باید شکر کنیم که خداوند متعال چنین شخصیت معظمی را به ما داد و ما از ایشان تشکر می‌کنیم که در این شرایط ریاست عالیه دانشگاه را متقبل شدند دانشگاه مشکلاتی دارد و با کمبودهایی از جمله مساله معشیت کارکنان مواجه است که ان‌شاء‌ا.. با توجه ایشان به قدر امکان مرتفع شود.

حجه‌الاسلام‌والمسلمین مصباحی مقدم نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر سعدی و تشکر از زحمات دکتر مهدوی گفت :

بحمداله دکتر سعدی در ریاست دانشکده الهیات موفق عمل کرده و خوش درخشید و ان‌شاء‌ا.. در ریاست دانشگاه نیز خوش خواهد درخشید.

دکتر محمدزاده نیز با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت گفت :

از زحمات شما در دانشکده که به تعبیر مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی امومت دارد تشکر می‌کنم من به عنوان عضو هیات علمی و شخصی که سالهاست مسئولیت در دانشگاه دارم در جلسه شورای آموزشی هم گفتم که خدا را شاکر هستم که شخصی مسئولیت دانشگاه را پذیرفته که از نزدیک با نقطه نظرات آیت‌الله مهدوی‌کنی آشناست. دانش دکتر سعدی که کامل از نظرات و دغدغه‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی آگاه است و نیز اعتمادی که حاج آقا به ایشان در حوزه اجرایی داشت، سرمایه‌ای است که می‌تواند به خوبی به ادامه مسیر کمک کند.

برای مشاهده تصاویر کلیک نمایید

در خاتمه حضرت آیت‌الله باقری‌کنی برای موفقیت مجموعه دعا فرمود و به پاس زحمات شش ساله دکتر سعدی لوح تقدیری به ایشان اهداء کرد.