پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

معرفی مدیران گروه های آموزشی دانشکده دندانپزشکی

ه گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، مراسم تودیع و معارفه مدیران گروه های آموزشی روز چهار شنبه ۲۱ آذر ماه با حضور دکتر سیدحمیدجمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر افشین حراجی، رییس دانشکده دندانپزشکی، معاونان، مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در این مراسم، ابتدا دکتر غلامحسین رمضانی معاون آموزشی دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، از زحمات اساتید پیشکسوت و مدیران گروه های آموزشی تشکر کرد و علت پیشرفت و شهرت کنونی دانشکده دندانپزشکی را اخلاص هیات رئیسه و هم فکری، صداقت و وسعت نظر پیشکسوتان دانسته و اذعان کرد جایگاه فعلی دانشکده دندانپزشکی از رتبه بندیهای اخیرنیز بالاتر می باشد.


سپس دکتر حراجی با تشکر از حضور پرشور اساتید در این مراسم، به وضعیت جدید گروه ها طبق کوریکولوم ابلاغی اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به پیشرفت ها و رتبه ی بالای جهانی دانشکده دندانپزشکی مطمئنا این دانشکده با تهدیداتی روبرو خواهد شد و این موضوع مسئولیت مدیران منتخب گروه های آموزشی را سنگین تر خواهد نمود. به خواست خدا با کمک و همیاری اساتید میتوان این تهدیدات را به فرصت تبدیل نمود.
در ادامه دکتر جمال الدینی از حضور در جمع صمیمی اساتید دانشکده ابراز خرسندی کرد و در پاسخ به فضا سازی های مغرضانه برخی از افراد غیرمتعهد به پیشرفت علمی ایران اسلامی گفت: اساتید هوشیاری خود را در مقابل عناصر نفوذی تهدید کننده حفظ نموده و بدانند نفوذی ها به وسیله نا امیدکردن و ایجاد بی انگیزگی در بین اعضائ هیات علمی به دنبال اهداف خود هستند.
وی افزود: هرچند دانشگاه به این افراد اجازه اخلال در روند پیشرفت علمی را نخواهد داد و از جریان ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ تا به امروز، دانشگاه به این افراد اجازه نفوذ و تهدید را نداده است.


جمال الدینی در خصوص شاخص نسبت استاد به دانشجو، دانشکده دندانپزشکی را در سطح کشور در وضعیت مطلوبی بیان کرد. همچنین در خصوص ساماندهی وضعیت استخدامی اساتید قراردادی و فراخوان هیات علمی، این نوید را داد که در آینده نزدیک به وضعیت این عزیزان رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه در ادامه سخنان خود به اعتباربخشی و جذب دانشجوی خارجی اشاره کرده و از اساتید دانشکده خواست با برنامه ریزی مناسب با استانداردهای بین المللی و بروز کردن کوریکولوم آموزشی، در این راه قدم برداشته و نسبت به بین المللی کردن دانشگاه اقدام نمایند.
در پایان این نشست با اهدائ لوح سپاس از مدیران گروههای آموزشی سابق، تقدیر بعمل آمده و احکام مدیران گروههای آموزشی جدید نیز به آنها ابلاغ گردید.