علوم پایه | دانشگاه ارومیه

اولین مجمع عمومی شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه

روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه اولین مجمع عمومی شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه  به جهت انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان این شورای صنفی  در محیطی صمیمی و با حضور چشمگیر و تضارب آرا برگزار شد.

دکتر عبدالنصار اونق، سخنگوی هیات موسس شورای صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه ضمن اعلام اسامی ۱۹ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه که به جهت شرکت در انتخابات شورای مرکزی و بازرسان شورای صنفی کاندیدا شده بودند، در این مورد گفت: اولین مجمع عمومی شورای صنفی اعضای هیئات علمی دانشگاه ارومیه به جهت انتخاب ۷ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل شورای مرکزی، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل برگزار شد.

دکتر اونق افزود: هیات موسس این شورای که متشکل از ۸ نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف دانشگاه ارومیه بودند وظفیه تنظیم و به تصویب رساندن اساسنامه و کسب مجوز های لازم را داشتند و روند اجرایی شورای صنفی اعضای هیات علمی از این مرحله به بعد برعهده شورای مرکزی این شورای صنفی خواهد بود .

لازم به ذکر است انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسان شورای صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ارومیه در پایان این مجمع برگزار شد و دانشگاه ضمن استقبال از نتایج این انتخابات،  اسامی اعضای منتخب را بعد از امضای موسسین و اعلام آن به دانشگاه، رسانه ای خواهد کرد.