عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

بازدید نمایندگان اردبیل از پروژه های عمرانی دانشگاه

نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این بازدید ها گفت: تلاش می کنیم پروژه های عمرانی دانشگاه را شتاب بخشیم تا قسمتی از کمبودها را جبران کنیم.
دکتر عزیز حبیبی با بیان اینکه ساختمان میزلرزه یکی از پروژه های عمرانی در دست اجرای دانشگاه است، تصریح کرد: در کشور تنها چند دانشگاه دارای میزلرزه است اما در برخی دانشگاه ها این میزلرزه در مقیاس کوچکتری قرار دارد و با راه اندازی میزلرزه به چند استان دیگر می توانیم خدمات ارائه دهیم.
وی ادامه داد: ساختمان کتابخانه مرکزی از دیگر پروژه های عمرانی دانشگاه است که دارای طراحی منحصر به فردی است و با اتمام این پروژه بخش زیادی از کمبودهای سرانه کتابخانه دانشگاه مرتفع می شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: فاز دوم و سوم دانشکده فنی و مهندسی هم با قدرت در حال اجرا است که فاز دوم آن برای استقرار آزمایشگاه ها و کارگاه ها بوده و فاز سوم هم در حال خاکبرداری است.
حبیبی با اشاره به کمبودهای فضای فیزیکی در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی افزود: ساختمان های این دو دانشکده هم در بخش شرقی دانشگاه در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: سالن همایش آیت الله مشگینی (خودسیانی) هم با اعتبار حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت اساسی تعمیر شده است و به زودی این پرووژه به اتمام می رسد.
یادآور می شود در این بازدید مهندس رضا کریمی، دکتر محمد فیضی و مهندس صدیف بدری نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای هیات رئیسه دانشگاه حضور داشتند.