عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه آذرماه شورای ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه با حضور معاونان اجتماعی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه، جلسه ستاد فعالیت های جهادی شورای معاونت اجتماعی فرهنگی با حضور دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی، دکتر حلبچی معاون دانشجویی، دکتر باقرزاده مدیر امور فرهنگی و جمعی از اعضا، ستاد فعالیت های جهادی سه شنبه  ۲۰ آذر ۹۷ برگزار شد.
در این که جلسه گزارش کارهای انجام شده گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت در ابتدا دکتر عمادی در رابطه با بازتاب و نتایج اردوهای خارج از کشور و نیز گزارش اردوی جهادی بیمارستان رازی در روستاهای ذکری و گل نی استان خراسان جنوبی توضیحاتی ارائه داد، سپس آریا رحمانی دبیر کانون جهادی دانشجویی، گزارش اردوی جهادی ویزیت رایگان خانواده بیماران اچ آی وی را ارائه کرد و اقدامات انجام شده برای محرومیت زدایی از روستای لهک توسط دکتر باقرزاده دبیر ستاد اردوهای جهادی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. سپس نمونه های پیشنهادی لگو و لباس یک شکل فعالیت جهادی دانشگاه که توسط آرزو چراغی دبیر حاشیه جنوب شهر تهران آماده شده بود به  حاضرین ارائه و در مورد آن تبادل نظر شد.
دکتر محمد حسین صادقیان نیز در این نشست از جلب همکاری کانون خیرین کشور و نیز آماده شدن وب سایت فعالیت های جهادی دانشگاه خبر داد.
در پایان از دکتر رهنما نماینده معاونت بهداشت درخواست شد که هماهنگی‌های لازم را برای حضور دبیران حاشیه شهر ری و اسلامشهر در جلسات ستاد فعالیت های جهادی فراهم کند تا شورا از نظرات و اطلاعات آنها در مورد مناطق محروم و کم برخوردار جهت اولیت بندی خدمت رسانی بهره برداری کند.