menu
search
  • folder_open
    visibility244
    link


    ۱۱ الی ۱۳ دی ماه برگزار می شود:
    ارزیابی جامع دانشجویان دکتری تخصصی نیمسال اول ۹۸_۹۷
    بخش کتبی ارزیابی جامع  دانشجویان دوره دکتری تخصصی نیمسال اول ۹۸_۹۷   طی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود .

    دکتر رضا بهاری کاشانی رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی خراسان رضوی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر، افزود:   این آزمون  در بخش کتبی بصورت استانی و متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در دو نوبت صبح و عصر ۱۱ و ۱۲ دی ماه  برگزار می شود .
    وی با اعلام اینکه ساعت شروع آزمون در نوبت صبح ساعت ۸:۳۰   و عصر ساعت  ۱۴ است ، تصریح کرد: دانشجویان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی  طی روز های دوشنبه وسه شنبه (۱۰ و۱۱ ) دی ماه (روز قبل از برگزاری آزمون)  با همراه داشتن اصل کارت ملی از ساعت ۸  الی ۱۶  به ساختمان شماره ۲ سازمان مرکزی واحد مشهد واقع در بلوار امامیه ۴۲ مراجعه نمایند.
    دکتر بهاری  اظهار داشت: بخش شفاهی ارزیابی جامع دانشجویان دکتری  نیز طی روز های ۱۲ و ۱۳ دی ماه در واحد های محل تحصیل دانشجویان  برگزار خواهد شد.
    معاون آموزش و تحصلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: غیبت و انجام تقلب در هر عنوان درسی منجر به مردودی شده و  نمرات ارزیابی جامع دانشجویان در اسرع وقت اعلام و به اطلاع ایشان خواهد رسید.
    دکتر بهاری اظهار داشت: دانشجویان در صورت هر گونه اعتراض به نمرات بخش کتبی می توانند حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به تسلیم اعتراض کتبی و دلایل آن به دفتر معاونت آموزشی واحدهای دانشگاهی محل تحصیل خود اقدام نمایند و پس از این فرصت،  اعتراض پذیرفته نخواهد بود.
    دکتر بهاری در ادامه در خصوص برگزاری آزمونEPT   و گذراندان آن توسط دانشجویان دکتری خاطر نشان کرد:  دانشجویانی که با تعهد ارائه نمره آزمون زبان در  ارزیابی جامع نیمسال دوم ۹۶-۹۷ شرکت نموده و نمره مناسب دریافت نموده اند، حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۷ فرصت دارند نمره قبولی آزمون را به دانشگاه ارائه نمایند.

  • برچسب ها