عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

فضای آموزشی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان از۳هزار به ۱۹ هزار متر مربع افزایش یافت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین بویژه استاندار محترم، پروژه احداث ساختمان دانشکده پرستاری که با تخصیص اعتبار از ردیف ملی بودجه در حال احداث بود از حدود ۳هزار متر مربع به ۱۹هزار متر مربع افزایش و دانشکده های دندانپزشکی، بهداشت و پیراپزشکی نیز به آن افزوده شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر اظهار امیدواری کرد؛ با بهره برداری از این پروژه تا چند سال آینده مشکل کمبود فضای آموزشی در دانشگاه برطرف شود.
وی، این اقدام برای احداث فضای آموزشی را در طول تاریخ استان بی سابقه دانست و خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته حدود ۲هزار متر مربع فضای آموزشی نیز با بهره برداری از فاز دوم توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی برای آموزش بالینی به فضای آموزشی دانشگاه اضافه گردید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشگاه را دوهزار و ۵۴۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۵ دانشجو در دانشکده پرستاری شهرکرد و ۱۰۷ دانشجو در دانشکده پرستاری بروجن مشغول به تحصیل هستند.
دکتر خالدی فر تصریح کرد: در مجموع تا کنون یکهزار و ۶۹۴ دانشجو در رشته پرستاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.