عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ایثارگری در ایران امروز، تلاش و کار کردن است

دکتر سعید کشمیری در گردهمایی دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اشاره به اینکه مردم ایران مدیون رشادت‌ها و ایثار پدران شما هستند، بیان داشت: پدران شما قهرمانانه مقابل دشمن ایستادند و امنیت این کشور را حفظ کردند، اگر امنیت داریم، همه بخاطر رشادت و ایثار آنها بوده است، از شما انتظار داریم که چه در زمینه درسی و چه در عرصه‌های دیگر زندگی بهترین باشید.
وی در ادامه افزود: اگر در کشور جنگی نباشد به معنی بسته بودن درِ ایثارگری نیست، چرا که ایثارگری امروز معنای دیگری دارد، ایثارگری یعنی کاری که برعهده ماست در هر پست، مقام و جایگاهی که هستیم، به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهیم.
دکتر کشمیری بیان کرد: ما سرباز وطن هستیم و باید تمام توان و خلاقیت خود را در طبق اخلاص بگذاریم و تقدیم کشورمان کنیم و سهمی در سرافرازی و آبادی این خاک داشته باشیم، مهم نیست که چه شغل و یا جایگاهی داریم، در هر شرایطی که هستیم، بهترین خود باشیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در ادامه شهادت و ایثار را مفهومی کمرنگ نشدنی عنوان کرد وگفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نگهداری راه ارزشمند شهدا از مهمترین وظایف ما است، اگر رشادت و از خودگذشتگی شهدا نبود، اکنون چنین امنیتی در کشور وجود نداشت.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: ما برای هر آنچه که داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم و هم اکنون وظیفه همه ما تلاش برای ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت است.
در انتهای این مراسم دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر با اهدای جوایز از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ ط.ت ۲۰۵۰