عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان شهریار


رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از محل اجرای پروژه بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ رئیس دانشگاه ضمن تشکراز اقدامات موثر هیات امنای ساخت بیمارستان و مسئولین شهرستان بر ضرورت تکمیل و راه اندازی این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید نمود.
دکتر ناصری پور تصریح کرد: تکمیل پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار و بیمارستان فیروزآبادی تهران، دو اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد.
در این جلسه تفاهم نامه ساخت بیمارستان مابین دانشگاه، پیمانکار و مشاور پروژه به امضاء رسید و مقرر گردید با تلاش و همکاری فرماندار، مسئولین شهرستان و موسسه خیریه سلامت کوثر شهریار و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین منابع مالی مورد نیاز، پروژه بیمارستان تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره برداری برسد.
در پایان این جلسه رئیس دانشگاه و حاضرین در جلسه  با حضور در محل اجرای پروژه، از روند اجرایی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید کردند.
دراین برنامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار ،فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از اعضای هیات امناء ساخت بیمارستان و مهندس مشاور پروژه حضور داشتند.