عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

دانشگاه‌های غیردولتی خلا کرسی‌های تحصیلی برای دانشجویان علاقه‌مند را جبران می‌کنند

پروفسور نینات اولان وراووث در کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸:
دبیرکل آسایهل با بیان اینکه دانشگاه‌های دولتی نمی‌توانند برای دانشجویان کرسی تحصیلی فراهم کنند گفت: دانشگاه‌های خصوصی و غیردولتی پرکننده این خلا هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پروفسور نینات اولان وراووث دبیرکل اتحادیه بین‌المللی موسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا (آسایهل) در مراسم افتتاحیه کنفرانس آسایهل ۲۰۱۸ با قدردانی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این کنفرانس، با بیان اینکه تحصیلات عالیه می تواند نقش بالایی در افزایش سطح علمی داشته باشد و به توسعه مدنی کمک کند، گفت: دانشگاه های دولتی به واسطه تخصیص کم بودجه، قادر نیستند آن طور که باید، کرسی های تحصیلی برای دانشجویان علاقه مند فراهم کنند.

دبیرکل انجمن آسایهل ادامه داد: دانشگاه های خصوصی و غیردولتی می توانند پرکننده این خلا در آموزش عالی باشند و در این بین دانشگاه ها باید مورد حمایت دولت ها قرار گیرد.

دکتر واووث گفت: از دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دکتر موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تشکر می کنم و قدردانی خود را نسبت به پایتخت خوشنویسی ایران که زادگاه آثار معماری زیادی است، اعلام می کنم.